1

Onderwerp: klein proeverijtje

Voor een collega van mijn man, die heel graag wilde dat ik over een poosje haar bruidstaart maak, heb ik van de week dit als verrassing aan hem meegegeven.

Ze had een foto opgestuurd van wat ze wilde. Dat was nog even puzzelen om dat goed na te maken. Verder was ook al duidelijk dat ze erg van de citroen zijn, dus citroencupcakes en beide taartjes gevuld met meringue botercrème en elk een verschillende soort lemon curd.
Dan nog wat extra decoratiemogelijkheden op het plankje waaruit ze kunnen kiezen.

Reactie was erg verrast en erg enthousiast. Dus nu maar wachten wat ze kiezen.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6JDN8TLK.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QWLYVXKK.jpg

2

Re: klein proeverijtje

Die presentatie ziet er erg goed uit, mooi!

3

dat ziet er mooi en netjes uit :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Mooi, ziet er zeker netjes uit!

5

Wauw wat chique!! Prachtig!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

6

Ziet er heel mooi uit

7

mooi!

8

Mooie proeverij!!
Heb je het wit ergens mee bewerkt, lijkt of het een parelmoerkleurtje is.... Ik ga in mei mijn eerste bruidstaart maken voor mijn broer, dus ben erg nieuwsgierig wat je precies gebruikt hebt!

9

ziet er prachtig uit!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

10

mooi hoor

Veel liefs Rafaëla

11

Mooi gemaakt.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

12

Judithhhhh schreef:

Mooie proeverij!!
Heb je het wit ergens mee bewerkt, lijkt of het een parelmoerkleurtje is.... Ik ga in mei mijn eerste bruidstaart maken voor mijn broer, dus ben erg nieuwsgierig wat je precies gebruikt hebt!

Ook ik ben erg beniewd hoe je dit gedaan hebt! Heb in Juni 2 eerste bruidstaarten en vind het een erg mooi effect!

Sinds begin december 2009 taart addict!

13

heel erg mooi en de vullingen zijn ook echt mijn soort vullingen mmmmmmm

14

Bedankt voor jullie leuke reacties!  :)

De taartjes heb ik met pearl spray van PME bespoten, in de webshop te verkrijgen. Niet heel goedkoop, maar het gaat veel sneller en wordt veel mooier egaal op grotere oppervlakken.

15

Supermooi!
Je cupcakes zijn ook prachtig! Mooi hoog en strak! :9

zo hééérlijk ontspannend.....