Re: eens, maar noooooit weer....
Oooo, wat een supergave taart!!!
Hoop voor je dat er na de beurs veel echte aanvragen binnenkomen zodat je je kan uitleven op echte taarten in plaats van dummies
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eens, maar noooooit weer....
Oooo, wat een supergave taart!!!
Hoop voor je dat er na de beurs veel echte aanvragen binnenkomen zodat je je kan uitleven op echte taarten in plaats van dummies
Ik zou willen dat ik zulke tegenslag had en dan DIT uit mijn handen kon toveren !!!
Dankjewel allemaal!
Ja dan te bedenken dat ik voor het echte leuke decoreren maar 2 uurtjes de tijd had..
Hij staat op nr1 bij CakeCentral, niet verwacht Het geeft nog wel een kick dat de taart zo goed ontvangen wordt ondanks alles.
Ik vind het een hele mooie!!!
Ik vind hem ook geweldig mooi,fantastisch gedaan.
Zag op cakec dat je op 1 stond gefeliciteerd meid!!
zag de taart net bij cakecentral op nr 1 staan.. super gave taart.. je ziet er niks van dat het niet wilde zoals je zelf wou..
WOW, wat een gave taart
van de tegenslagen zie je niets meer
suoer gedaan.
hij was alle stress en ergenissen zeker waard :-D
ga zo door! (hopelijk met wat minder troubles)
Hij is echt super gaaf!!!!
eh...gewoon: WAUWIE!!
Meid, wat mooi, en dat lila... ik vind 'm geweldig en dan die veertjes erop. Oh echt super!
helemaal superrr is tie !!!
en wat een leuke opdracht !
Heeeeeeeeeeeel mooi!!!
En supergave foto ook!
Echt super mooi , zag hem net ook al op je site maar wat een mega gave taart, petje af nichien,
Wat een mooie taart!
Jeetje wat een geweldige taart super mooi
Oh sorry, 't spijt me, maar ik zit hier met een big-smile te genieten van 't hele (herkenbare, dus daarom "big-smile") verhaal van begin tot eind, en dan als verrassing een pláátje van een taart!!! Balen van je gevoel, maar die mag je wat mij betreft onmiddelijk aan de kant schuiven, wees trots! 't Mag met recht hoor!
Die taart is zo mooi wat kan jij goed een tegenslag weg werken
Wauw
Ik vind m ook echt super!!
Je kan ook eens een mailtje naar Ria van Ricake sturen in Hoogland.
( www.ricake.nl) zij heeft ook schitterende Topsy Turvy dummies! Ze had het er over dat ze er nog een apparte pagina voor ging maken op haar website, maar die is er volgens mij nog niet..
schitterend
Ik heb er geen woorden voor, schitterend
Ik blijf je avatar mega leuk vinden, ik heb reeds op je site gekeken
Hopelijk ebt het gevoel van de tegenslag al weg en geniet je van de complimenten!
Wat een supergave topsy!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eens, maar noooooit weer....