Onderwerp: 2 workshops bij Wendy
paas workshop bij Wendy gedaan , weeral super tof :

Wendy op bezoek in België
Bedankt Wendy en tot binnenkort .
Micheline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 2 workshops bij Wendy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
paas workshop bij Wendy gedaan , weeral super tof :

Wendy op bezoek in België
Bedankt Wendy en tot binnenkort .
Micheline
Helemaal mooi
Daar ben je wel druk mee geweest!
Wauw! Supergaaf!
Super mooi gemaakt zeg!
Super! Mag ik vragen hoe je de oogjes van dat indianenmeisje en die eend hebt gemaakt?
Super! Mag ik vragen hoe je de oogjes van dat indianenmeisje en die eend hebt gemaakt?
Voor de oogjes van het meisje maak je eerst twee "gaatjes" met je baltool , daarna maak je 2 witte balletjes die er mooi inpassen , dus niet te veel laten uitsteken , anders zijn het precies kikkerogen ! daarna een beetje plat drukken , vervolgens 2 kleinere gekleurde balletjes ( blauw, groen,bruin) erop ; plat drukken , daarna nog 2 kleinere zwarte en als laatste 2 mini stipjes wit .
Begrijp je het een beetje zo ?
groetjes Micheline
heeel leuk 
Em schreef:Super! Mag ik vragen hoe je de oogjes van dat indianenmeisje en die eend hebt gemaakt?
Voor de oogjes van het meisje maak je eerst twee "gaatjes" met je baltool , daarna maak je 2 witte balletjes die er mooi inpassen , dus niet te veel laten uitsteken , anders zijn het precies kikkerogen ! daarna een beetje plat drukken , vervolgens 2 kleinere gekleurde balletjes ( blauw, groen,bruin) erop ; plat drukken , daarna nog 2 kleinere zwarte en als laatste 2 mini stipjes wit .
Begrijp je het een beetje zo ?![]()
groetjes Micheline
Ja, duidelijk 
Ze zien er heel mooi uit.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 2 workshops bij Wendy