1

Onderwerp: AUB hulp= dit lekker?

Een collega heeft gevraagd of ik een taart voor haar wil maken om morgen mee te nemen naar het ziekenhuis waar ze ook werkt...
Ik had er vorige week en voor haar gemaakt met boterceme met mango smaak(patidess) en als 2de laag had ik hero mango/passievrucht-jam...nu wilde ze dit wel weer....kan ik alleen die jam nergens meer krijgen :nooo
Ik heb nu mona kwarktaartpudding citroen gekocht, is dit lekker in combi met mango-botercreme?

Graag jullie reactie!! :o

Groetjes,
Lonneke

2

Re: AUB hulp= dit lekker?

Ik vind botercreme als vulling zelf niet zo'n succes, maar als ik mij de mango en citroen indenk, dan zal het vast wel smaken; zoet en fris is meest wel een succesvolle combi.
Maar ja, weet je, da's persoonlijk!
Van 't weekend had ik 2 verschillende taarten en ik vond de ene lekkerder en mijn man de andere, dus: over smaak valt wel degelijk te twisten...

Groetjes, Marielle

3

Het is vrij machtige vulling zo, 2 heftige lagen. Ik vind jam altijd wat een frissere smaak bij pudding of botercreme. Lemon curd is lekker bij de mango!

Greetz Keet

4

Dank jullie wel voor jullie reacties :)  :) ....het wordt nu de mango-botercreme van de mix met de lemoncurd, heb het samen op een lepeltje geproefd en vond het lekker :Y

En idd over smaak valt wel te twisten, maar in mijn ogen hebben jullie al de ervaring met goede en lekkere combi's :P

groetjes,
Lonneke

5

Heel goed geproefd! lekker combi.

Heb je passievrucht wel eens van patidess geprobeerd. Die is nog veeeel lekkerder dan de mango. Wat sterker van smaak. Heerlijk fris ook samen met de lemon curd.

Greetz Keet