1

Onderwerp: slagroom en een botercreme vraag

Waarschijnlijk voor de meeste van julli een stomme vraag maar toch...
Ik lees regelmatig hier op het forum dat er een laag slagroom in de taart word gedaan. Maar wat is dat voor slagroom dan? Kant en klaar uit een spuitbus, of zelf opgeklopte.

En zag hier in de winkel van Trisha (spijkenisse) van die kleine flesjes met een smaakje (kom effe niet op het juiste woord), kan je daar bv de vanille essence ook door de botercreme doen?

Owja, en nog eentje... als er bij een vulling staat dat er bv een  choco mouse laag in zit, is die dan ook zelf gemaakt op uit b.v. een mona pot gehaald...

Al het begin is moeilijk he, zullen we maar zeggen! :think:  :D
Thnx dames vast voor de antwoorden...

2

Re: slagroom en een botercreme vraag

De slagroom is zelf opgeklopte slagroom met slagroomversteviger (bijv. Klop-Fix).

Door de bc kan je verschillende smaken doen; idd de smaak-essences of bijv. een smaak van Saroma (pudding).

Chocomousse kan zelfgemaakt zijn (zie de recepten hier links) of gewoon gekochte.

Het is gewoon wat jij zelf wilt; lees de recepten, etc., kies wat jij lekker vindt en gewoon lekker uitproberen.

Al doende leer je.............:Y

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

3

Re: slagroom en een botercreme vraag

Hoi Debbeltje,

Je kan de smaakstoffen van lorAnn door je botercreme enzo heen doen :Y

De slagroom gebruik ik het liefst van Hollandia, daar heb je geen klopfix voor nodig - wel een pasje van de makro.

Bij vragen hoor ik het wel!

Groetjes,

trisha

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!