26

Re: Later wil ik koningin zijn van een lililali lililali Lollipopland!!

chanttie57 schreef:
Teiget schreef:

Super leuk! En volgens mij is er wel een 3D K3 taart.
Ik weet niet meer van wie...

Ik mocht vorig jaar er 1tje maken voor mijn dochter Kirsten.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NEZSRFX8-1.jpg

maarre dat terzijde ik, vind deze echt supergaaf!! Echt een meisjestaart!! :thumb:

Ik vind 'm erg lief!! Maar wat ik dan zo jammer vindt is dat je de gezichtjes nooit echt helemaal lijkend krijgt en dat is dus eigenlijk de reden dat ik niet aan "echte" mensjes boetseren begin.. Nogmaals, geen afbreuk aan jouw taart maar dat is mijn eigen ding denk ik....
Het is net zoiets als een raamschildering maken van bijvoorbeeld assepoester, ook dan word het gezichtje nooit helemaal zo als bedoeld. Vind ik altijd zo jammer.

Taartelijke groetjes, Renske
Mijn taartjes kan je bekijken op http://cakesforyou.mijnalbums.nl

27

renskie schreef:
chanttie57 schreef:
Teiget schreef:

Super leuk! En volgens mij is er wel een 3D K3 taart.
Ik weet niet meer van wie...

Ik mocht vorig jaar er 1tje maken voor mijn dochter Kirsten.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NEZSRFX8-1.jpg

maarre dat terzijde ik, vind deze echt supergaaf!! Echt een meisjestaart!! :thumb:

Ik vind 'm erg lief!! Maar wat ik dan zo jammer vindt is dat je de gezichtjes nooit echt helemaal lijkend krijgt en dat is dus eigenlijk de reden dat ik niet aan "echte" mensjes boetseren begin.. Nogmaals, geen afbreuk aan jouw taart maar dat is mijn eigen ding denk ik....
Het is net zoiets als een raamschildering maken van bijvoorbeeld assepoester, ook dan word het gezichtje nooit helemaal zo als bedoeld. Vind ik altijd zo jammer.

Zo vat ik het ook niet op hoor, het was mijn allereerste echte boetseersels, maar ik ben het daar helemaal mee eens hoor, het blijft moeilijk mensengezichtjes, maar zo heeft iedereen zijn eigen ding en dat mag toch??  :Y

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

28

Ik vind het een geweldige taart!!!!
Zo schattig die kleuren door elkaar!!!!

(De taart van wendy staat op haar site)

29

wat een ontzettend leuke en vrolijke meisjes taart!

Ook heel leuk die regenboog letters :Y

30

renskie schreef:
Elsa schreef:

En bedankt: nu zit het liedje wéér in mijn hoofd  :lol:  ...
Ik vind het een heel mooie en vrolijke taart geworden! Maar hoe heb je die lolly's en letters gemaakt?

Hoi Elsa,
Eigenlijk heel simpel!  :Y Ik heb 4 slierten gerold van fondant ( 4 kleuren)
en die dan "opgerold" zodat het een platte lolly word eigenlijk. En toen even met de deegroller plat gemaakt, daar de letters uitgestoken en de lolly's uitgestoken met een rondje.
Geeft een heel leuk effect vind ik zelf, was ff een probeersel maar zeer geslaagd! ;)
Niet doorvertellen hoor :shh:  ;)

Wat een simpel idee! Maar ja, kom er maar op! Maar bedankt voor de tip, die ga ik onthouden en wellicht zie je ineens een keer jouw  idee voorbijkomen  ;) !!

31

Elsa schreef:
renskie schreef:
Elsa schreef:

En bedankt: nu zit het liedje wéér in mijn hoofd  :lol:  ...
Ik vind het een heel mooie en vrolijke taart geworden! Maar hoe heb je die lolly's en letters gemaakt?

Hoi Elsa,
Eigenlijk heel simpel!  :Y Ik heb 4 slierten gerold van fondant ( 4 kleuren)
en die dan "opgerold" zodat het een platte lolly word eigenlijk. En toen even met de deegroller plat gemaakt, daar de letters uitgestoken en de lolly's uitgestoken met een rondje.
Geeft een heel leuk effect vind ik zelf, was ff een probeersel maar zeer geslaagd! ;)
Niet doorvertellen hoor :shh:  ;)

Wat een simpel idee! Maar ja, kom er maar op! Maar bedankt voor de tip, die ga ik onthouden en wellicht zie je ineens een keer jouw  idee voorbijkomen  ;) !!

Graag gedaan! :thumb:

Taartelijke groetjes, Renske
Mijn taartjes kan je bekijken op http://cakesforyou.mijnalbums.nl