1

Onderwerp: Mijn tweede taartje

Dit is mijn tweede taartje! zie foto

Vandaag zou ik een geboortetaartje maken (mijn derde taartje) als verrassing voor mijn zus. Maar wat er maar mis kan/kon gaan ging mis. 1 grote ramp, ik heb er hoofdpijn van. Kreeg mijn kapsel niet heel uit het bakblik. Ik heb nog geprobeerd er wat van te maken, maar er moest zoveel botercreme aan te pas komen. De fondant kreeg ik er niet mooi meer op, niet om aan te zien. Dus ik dacht dan eten we hem zelf wel op, maar door dat er te veel botercreme is gebruikt, is de taart niet lekker meer :s Ik ben vergeten er nog een foto van te maken :lol:

http://i41.tinypic.com/295qntd.jpg

2

Re: Mijn tweede taartje

je tweede taartje is wel goed gelukt gelukkig :) gewoon nog een keer proberen

gewoon volhouden hoor
en dit taartje ziet er gezellig uit

4

Wat een drama kan taartenbakken soms zijn he. Ik heb ook al vloekend en huilend naar mijn mislukte taart staan kijken. Maar volhouden hoor, je leert heel veel van de 'fouten'. Uiteindelijk komt het allemaal weer goed.

Groetjes Grietje

5

Maak voortaan van een "mislukt"kapsel gewoon heerlijk cake balletjes ;) dan is het mislukte gevoel vast en zeker heel snel over  :Y

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

6

Sixy schreef:

Maak voortaan van een "mislukt"kapsel gewoon heerlijk cake balletjes ;) dan is het mislukte gevoel vast en zeker heel snel over  :Y

Bedankt voor de tip :thumb: , alleen hoe maak ik die :Y

7

Greetz schreef:

Wat een drama kan taartenbakken soms zijn he. Ik heb ook al vloekend en huilend naar mijn mislukte taart staan kijken. Maar volhouden hoor, je leert heel veel van de 'fouten'. Uiteindelijk komt het allemaal weer goed.

Groetjes Grietje

De moed zit me nu echt even in de schoenen, maar ik ga het zeer zeker weer proberen :Y  Dus binnenkort weer met volle moed er tegen aan.

8

mooi die grote bloem er op!