1

Onderwerp: SPOED..met mijn handen in het haar (en in de marsepein)

ik ben aan een opdracht bezig, heb van de week mijn marsepein al gekleurd helemaal luchtdicht verpakt..ben het nu aan het uitrollen maar het is heel korrelig het scheurt zelfs als het nog heel dik is tijdens het rollen :grr: ..heb ik nog nooit gehad? heb er al wat crisco door gekneed helpt niets..ik heb de marsepein uit de webshop 1:3..wie weet hoe dit kan..kan ik hier nog iets aan doen..

2

Re: SPOED..met mijn handen in het haar (en in de marsepein)

Beetje fondant er door?....... misschien dat het dan wat soepeler wordt.

3

ff in de magnetron? dan komen de olieën makkelijker vrij
per 10 seconden checken of het al zachter is!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Ik heb helaas geen fondant meer in de magnetron geprobeerd.. helpt iets heb het iets dikker glaten bij uitrollen maar zodra ik de lap over de taart wil leggen scheurt 'ie aan alle kanten... :(  :(

5

Jammer dat je geen fondant hebt, want dat had het scheuren een beetje tegen kunnen gaan, misschien nog langer kneden?.... sterkte!!!

6

Ik heb de marsepein wat dikker uitgerold structuurmat gebruikt en de lap daarmee over de marsepein gelegd..ik moest wel heb niet genoeg marsepein meer liggen..de randen zijn gescheurd..ik doe nu maar een parelrand over de scheurtjes..maar kan wel janken laat het nu even staan ben er even klaar mee..pffff..dat gebeurd uitgerekend weer bij een opdracht! :nooo

7

Oh balen!! Ik heb dat ook wel eens, juist als ik wil dat het allemaal heeeeeel goed gaat, gaat dat het juist niet  :(
Gewoon mooi parelrandje eroverheen en niemand, behalve jij, weet van de scheurtjes  ;)

Succes!

Groetjes, Aaf

8

Oh wat baal ik enorm :grr:  ik ga overnieuw beginnen..gelukkig nog een 20 cm kapsel in de vriezer..ga nu eerst verder met de 2 van 15 cm nieuw marspein kleuren en maar hopen dat het niet zo droog is als de andere..zweet staat op mijn rug haha..