Onderwerp: Help, jongensthema communie
Hoi
Mag voor een winkel bakken, maar zou een neutraal communietaart voor jongens moeten vinden. Meisjes is geen probleem. Liefst van al heeft ze twee thema's met koekjes, taart en cc.
Iemand ideeën?
Bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Help, jongensthema communie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi
Mag voor een winkel bakken, maar zou een neutraal communietaart voor jongens moeten vinden. Meisjes is geen probleem. Liefst van al heeft ze twee thema's met koekjes, taart en cc.
Iemand ideeën?
Bedankt
Voetbal,sportschoenen,tennisraket dat is voorlopig wat me binnen valt!
bij ons hadden ze tijdens de voorbereiding en de dienst een thema. Met een trein en steeds gingen ze een station verder. Misschien hebben ze bij jullie ook een thema en kun je daar wat mee...
vorig jaar heb ik voor mijn zoon een blauw witte stapel gemaakt met stippen. en een communie-jongetje-beeldje erop.
ik weet niet hoe je topics naar voren kunt halen, maar als je op mijn naam zoekt kom je hem vast wel tegen...
Hoi,
Heeft er iemand ideeën voor een communie taart voor jongens 9hoeft geen sport thema te zijn). Wel iets nets, maar niet TE en niet TE druk. Is lastig. 20 juni is de dag.
Ik kan jouw taarten niet vinden colinda anders had ik wel ff gespiekt.
Alvast bedankt allemaal!
Groetjes Claudia
En iets met streepjes van verschillende diktes, ruitjes van verschillende groottes of stippen. En dan 3 kleuren blauw maken om te gebruiken. Succes ermee.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Help, jongensthema communie