Onderwerp: Niets bijzonders, maar ze waren me toch lekker...
Appeltaartcupcakes

Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Niets bijzonders, maar ze waren me toch lekker...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Appeltaartcupcakes

ze zien er ook heeerlijk uit 
Leuk idee!
Oeh...jummie jummie
Die zien er uit om in te bijten............lekker....... 
jammie ziet er lekker uit! 
oww krijg er honger van 
zo dat ziet er lekker uit!!
Oeh jammiee!
Hoe heb je dat gedaan (misschien domme vraag
) maar gewoon mix gemaakt, appels, kaneel, rozijnen en dan niet in een grote vorm gedaan maar in de papiertjes??? hoelang moeten ze dan in de oven? Mijn oom wil namelijk ALTIJD appeltaart maar geen zin om elke keer een hele appeltaart te moeten bakken haha... 
Oeh jammiee!
Hoe heb je dat gedaan (misschien domme vraag) maar gewoon mix gemaakt, appels, kaneel, rozijnen en dan niet in een grote vorm gedaan maar in de papiertjes??? hoelang moeten ze dan in de oven? Mijn oom wil namelijk ALTIJD appeltaart maar geen zin om elke keer een hele appeltaart te moeten bakken haha...
Klopt helemaal zoals je het beschreven hebt. Het is alleen een beetje prielen om het in de cupcakes te krijgen. Ik heb balletjes gemaakt en dat in het papiertje tegen de wand gedrukt, dan appelvulling erin en een soort van
raster erover.
Oh ja het deeg in de papiertjes gaat het makkelijkst als de papiertjes al in het bakblik staan.
Volgens mij ben je net zo druk met "priegelen" als met een CC-decoratie maken
! Ik vind ze superleuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Niets bijzonders, maar ze waren me toch lekker...