1

Onderwerp: Spoedvraag over Wilton dusting sugar (aanbrengen)

Mensen,

Voor morgen moet ik 20 CC's afhebben, dus dat wordt decoreren vanavond. Het mag simpel gedaan worden, de opdrachtgever was rijkelijk laat, lees te laat. Nu heb ik nog ergens een zakje Wilton Dusting Sugar liggen waar ik wel wat mee kan. Maar hoe breng ik dat aan op fondant? In de shop staat dat het te gebruiken is als poedersuiker, maar ik ben zo bang dat het er allemaal af valt. Kan ik bv een beetje water of rejuvinator spirit gebruiken? Of gaat het dan doorlopen?

Dennis

Holy ganache...

2

Re: Spoedvraag over Wilton dusting sugar (aanbrengen)

Volgens mij kan je het ook als je niet gelijk heel gekleurd wil het met een kwast er losje op doen droog enals je echt een geschilderd uitelijk wil vermeng je het met alcohol...... Succes :)

3

Is dat niet gekleurde poedersuiker? Dat zou ik niet met water of alcohol doen :nooo

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

"Gekleurde poedersuiker, voor leuke resultaten op je brownies, cupcakes, koekjes of taarten. Werkt net als poedersuiker, leuk om patronen mee te maken. Gebruik in combinatie met de sugar shaker en bijv. brownie stencil set. Makkelijk en snel resultaat."

Van de shop gehaald..Dus zeker niet met water of alcohol.  Of je moet een suiker pasta plak zooi willen hebben ;)