Onderwerp: Wat te maken voor iemand van 35?

Hallo,

Zoals ik eerder had vermeld zou ik voor mijn man een taart maken, hij houd van pokeren, spinning en voetbal.
Hij wilde geen voetbaltaart, dus ik dacht maak een stapelstaart en elke laag een item erin verwerkt.
Komt hij op de proppen geen groot kollossale taart te willen, ik zeg er komt 30 man wat wil je dan.
Ja dat wist hij ook niet.
Dus nu wil ik graag jullie adviezen, tips, ideeeën etc. wat zal ik maken.
Er kwam al iemand op het idee om iets met pokeren te doen, want dat is echt zijn grote hobby.
Maar ik weet het even niet meer.
Ook dacht ik eraan omdat er kinderen overdag komen, om cc te maken en op elke cc een pokeriets erop te doen weer bij een cc een spinner erop te zetten en weer op een cc een voetballer of keeper.
Hij is namelijk keeper :lol:
Oh misschien een michelin mannetje maken hij komt toch altijd onder de blauwe plekken thuis :lol:

Weten julliets wat ik moet maken?

Alvast bedankt voor jullie ideeën, adviezen tips etc. alles is welkom.

Taartje-aardbei33.

Carpe Diem

2

Re: Wat te maken voor iemand van 35?

Als hij niet 1 grote taart wil kan je toch gewoon een paar kleintjes maken ;)
Krijgt iedere taart zijn eigen thema.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Ohja dat is ook wel een goed idee. :)

Carpe Diem

4 Laatst bewerkt door Maji (29-03-2010 13:41)

Een leuk taartje in het thema poker omdat dat zijn grote hobby is en dan voetbal cc's erbij. Heb je toch zijn hobby's verwerkt.

Als je de zoekfunctie gebruikt op 'poker' en taartenparade aanvinkt krijg je hele leuke voorbeelden te zien die misschien heel goed als inspiratie kunnen dienen!
En zo ook als je zoekt op 'voetbal' en dan de show off van 'klein maar fijn'.

Succes ben benieuwd wat het gaat worden!

Groetjes Maji

Wil ik de zoekfunctie gebruiken, en wat denk je, tijdelijk onbereikbaar zie forum :lol:

Carpe Diem

6

Je moet ook terwijl je op het forum zit hierboven in de balk op zoeken klikken; anders werkt het inderdaad niet.
PokerCC's zijn leuk; dat heb ik wel al een keer gedaan  :D
(ja, de pokergek is terug om tips te geven, hahahaha  :lol: )
Ik denk dat een hele voeltballer moeilijk is om op een cc te zetten; maar een voetbalschoen of het logo van hun club is misschien wel leuk...?

Ok ik ben overtuigd.
Ik ga voor pokeren, ik denk wel dat het een 3d taart wordt van een originele pokertafel inclusief tekst erop.
Nou maar alvast starten met boetseren :lol:  :lol:  :lol:

Carpe Diem