Onderwerp: Meel als in rijstemeel?
Hoi hoi,
Ik wil gluten vrije cupcakes bakken, maar er staat in het recept meel. Is dit dan Rijstemeel?
Ik hoor het graag...
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Meel als in rijstemeel?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi hoi,
Ik wil gluten vrije cupcakes bakken, maar er staat in het recept meel. Is dit dan Rijstemeel?
Ik hoor het graag...
Heb 1 keertje glutenvrij moeten bakken en daar moest ik ook rijstemeel voor hebben. Ja dus denk ik.
kan alleen wordt het dan erg droog. Ik doe half Schar mix C en half mazena. Ik zelf heb coeliakie dus ik ben niet anders gewend. Mocht je het gehele recept wilen hebben dan hoor ik het wel ik zit nu op mijn werk en kan even niet kijken.
Succes
Sandra
Hoi Sandra,
Ja, graag zie ik het hele recept. Ik ben erg op zoek...
Vast bedankt!
In het allergieen topic staan ook cupcakes. En ik bak ze met shar c en zijn erg lekker.
Klopt en die heb ik ook gevonden...
Maar... Ik heb rijstemeel en maizena glutenvrij in huis en ik heb geen tijd meer om naar de stad te gaan voor iets anders.
Vandaar dat ik op zoek ben naar een recept met ingredienten die ik in huis heb....
In het recept staat 150 gram zelfrijzend bakmeel.
Ik heb echter tarwemeel in de kast staan, maar door de tarwe mag dit niet. Bovenstaande heb ik staan.
Ik zoek dus hiervoor vervanging....
Ja oke, ik heb nog nooit met maizena gebakken dus, heb geen idee hoe dat smaakt.
Heb gewoon met rijstemeel gebakken volgens een glutenvrij recept hier op de site. Was niet droog. Mocht dit bij jou toch zo zijn zou je ze ook nog kunnen tremperen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Meel als in rijstemeel?