1

Onderwerp: Puzzelplaatje met alle regenboogkleuren nu met taart!

Zo is ie uiteindelijk geworden, helaas door het ontdooien van het beklede kapsel vocht op de fondant, waardoor het ging glanzen......verder best tevreden, ook over het bekleden van mijn 2e vierkante taart, en de parels uit de mold...........en mijn meisje: helemaal trots  :D

http://img149.imageshack.us/img149/8892/lara7.jpg

http://img709.imageshack.us/img709/2011/intedelen.jpg

2

Re: Puzzelplaatje met alle regenboogkleuren nu met taart!

heeel erg mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

supermooi!! :Y

4

Wauw, hij is echt prachtig !

Groetjes, Conny

5

mooi!!
Knap gepuzzeld! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

6

Thanks meiden! Kan op veel punten nog stukker beter, maar heb al doende ook alweer veel geleerd! Vooral dat puzzelen toch ook heel leuk is!

7

Hij is erg mooi geworden! Mijn puzzelplaatje ligt in de vriezer en gaat vrijdag op een taart. Vind ik ook spannend!
En inderdaad, het kost een hoop tijd, maar als het dan lukt is het erg leuk om te doen!

8

Hel mooiepuzzelplaat. Is absoluut niet mijn sterkte kant van taart decoreren. Hoe heb je die krullen van het haar zo mooi twee kleurig aan het eind gekregen?

I'm addicted to cake decorating

9

luukx schreef:

Hel mooiepuzzelplaat. Is absoluut niet mijn sterkte kant van taart decoreren. Hoe heb je die krullen van het haar zo mooi twee kleurig aan het eind gekregen?

2 dunne sliertjes gemaakt en elkaar gerold........daarna een keer met de smoother erop gedrukt om het plat te maken........hoop de je het begrijpt, lastig uit te leggen zo.