1 Laatst bewerkt door Roosanne (27-03-2010 12:42)

Onderwerp: zo fier

Vanavond gaan we op bezoek bij vrienden. Vroeger zou ik een boeketje bloemen meegenomen hebben, nu een taartboeketje...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4G8ABVPW.jpg

Helemaal geen origineel taartje, ik weet het. Maar Ik ben zo fier dat het me gelukt is om helemaal alleen deze bloemen te maken. Ik zie nog wel enkele 'verbeterpunten', maar al doende...

Met het 'afval' heb ik volgende pralienekes gemaakt. Biscuitballetjes met baileyscrème.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8GUM4D38.jpg

bedankt voor het kijken en alle tips zijn welkom,
groetjes

Anne

2

Re: zo fier

prachtige kleuren van je boeketje bloemen mooi bordeau en een mooi groen. Mooie taart! :thumb:

Super lekker hè deze cake balletjes,ik maak ze heel vaak ook op stokjes en steeds in een andere smaak, hier is iedereen er dol op!!
Ze hadden vast succes! :Y
goetjes cathelyne

Het Taartenateljee

WOW, die taart is echt prachtig!  :thumb:

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

4

prachtige taart.

geweldige balletjes, met baileys creme (heb je daar een recept voor...of is het gewoon wat baileys door je kruimels mixen?)

5

Het lijkt wel een bruidstaartje, zo chique!  :thumb:

Groetjes, Linda.

6

monique53 schreef:

prachtige taart.

geweldige balletjes, met baileys creme (heb je daar een recept voor...of is het gewoon wat baileys door je kruimels mixen?)

Ik heb deze keer een mix gebruikt voor botercrème en heb de helft van het water vervangen door baileys. Dat is ook de vulling voor de taart geworden.
Heel lekker  :P  :P

7

bedankt.

8

Prachtig zeg ,zowel de taart als de cakeballetjes !

Groetjes, Conny

9

nr 1 heeel erg mooi :thumb:
en de nummers 2 lijken mij heeerlijk :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10

nou ik vind het een prachtige taart ! , en zo ontzettend strak ook !

dat zou ik veel liever krijgen dan een bosje bloemen hahaha :D

en lijkt me idd erg lekker die ballekes , ga ik ook nog eens proberen

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

11

ben jij niet heel erg bescheiden over je taart? geen orgineel taartje én verbeterpunten? schrap die maar zodat het fiere alleen overblijft...
je witte fondant is die extra wit of de gewone?
en wat is het geheim van de kleuren van je boeket? is die ook met fondant gemaakt?

die cakeballetje... passen die door de brievenbus?  :D

liefs marieke

12

Een super taart :thumb: mooi strak

13

mariekepieke schreef:

ben jij niet heel erg bescheiden over je taart? geen orgineel taartje én verbeterpunten? schrap die maar zodat het fiere alleen overblijft...
je witte fondant is die extra wit of de gewone?
en wat is het geheim van de kleuren van je boeket? is die ook met fondant gemaakt?

die cakeballetje... passen die door de brievenbus?  :D

bloos, bloos, wat een fijne reacties! :o
Het taartje staat hier nog te wachten om straks mee te nemen en ik blijf er aan prullen en veranderen omdat ik altijd nog 'gaatjes' zie, ... Misschien ben ik inderdaad niet heel vlug tevreden  :s
Ik heb de gewone witte fondant van callebout gebruikt (emmer van 5 kg). Het was de eerste keer en ik moet zeggen dat het heel fijn werken is hiermee! Deze fondant ruikt ook beter en ik vind dat hij ook beter smaakt dan die van bakels waar ik tot nu toe mee werkte.
En de kleur van de bloemetjes is kant en klaar gekochte flowerpasta van bij het suikeratelier. Ik heb er alleen wat parelmoerglans over 'geborsteld'. Op foto geeft dat een witte schijn, maar in het echt valt dat bijna niet op, maar dat geeft er toch wat 'diepgang' aan.

14

Enne hoe maken jullie die "cakeballetjes" kan ik hier op dit forum ergens een beschrijving vinden. Lijt me super lekker namelijk.

15 Laatst bewerkt door emmy635 (27-03-2010 17:34)

@ joke ellen

http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 … balletjes/

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

16

Ze waren er erg blij mee!
Ze vonden het te mooi om op te eten!
Fijn hé!
Bedankt trouwens voor de lieve reacties

17

Hoi Anne wat mooi zeg en je boeketje is  :thumb: , je ziet een basiswork gedaan en dan kan je zelf verder hé!!!!!Echt TOP en ook je cakeballetjes..... Hmmmmmmmmmmmm!!!! :Y  :Y  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

18

WAAAAAAAAUUUUWWW!!!!
prachtig...

Liefs, Lindsey

19

nicole th schreef:

Hoi Anne wat mooi zeg en je boeketje is  :thumb: , je ziet een basiswork gedaan en dan kan je zelf verder hé!!!!!Echt TOP en ook je cakeballetjes..... Hmmmmmmmmmmmm!!!! :Y  :Y  :Y

zo goed de juf, zo goed de leerling :Y