Onderwerp: dummie peuterspeelzaal

Gister na de freubeldag nog lekker even door gefreubeld; mijn dochter neemt donderdag afscheid van de psz en vond het wel heel leuk om die lelijke gipsen taart te vervangen door een leuker exemplaar. Vond het nog best een beetje lastig. De bovenste had ik al een keer eerder gebruikt en weer afgepeld en dat zie je toch terug in de randjes. En ik had moeten wachten na het bekleden tot hij wat uitgehard was voor ik hem verder decoreerde; anders heb je wel heel snel deukjes. De leidster van mijn dochter is een goede vriendin van mij dus ik heb er met liefde aan gewerkt. Volgens mij is het wel heel kwetsbaar, dus ik denk dat ik als mijn zoon over twee jaar afscheid neemt gewoon weer een nieuwe kan maken.
Zou je hem kunnen aflakken met modge podge??
Komt ie;

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FTLW4KPV.jpg

Groetjes Karen

2

Re: dummie peuterspeelzaal

wat een vrolijk taartje! ehh dummie ;)

3

deze wordt vast met open armen ontvangen, heel kleurrijk

4

Heel gezellig! Ik mag hier voor de psz ook een verjaardagstaart maken, dan geef ik hem als mn dochter 3 wordt :D dus ik ben al iedeeën aan het opdoen. Ben benieuwd idd of je hem minder kwetsbaar kan maken voor hem in te smeren....

Groetjes, Linda

5

Hele leuke stapel!!!!!!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

6

Wauw, supermooi!  :Y  :thumb:

Liefs, Lindsey

7

Hij is enig! Maar ik vraag me inderdaad ook af hoe lang dit soort dummies het houden, ben heel benieuwd naar ervaringen :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

heel vrolijk

9

Hij is super schattig! Zelf loop ik al een poosje met hetzelfde idee rond maar vraag me inderdaad af hoelang je zoiets een beetje toonbaar houdt. Ik hoorde laatst ook iets over muizen enzo :s

10

Wat een schatje is dat geworden, Karen!

Mijn persoonlijke ervaring is dat dummies snel stoffig worden en verkleuren als ze gewoon open en bloot staan. Maar in een doos kun je hem best lang zonder behandelen bewaren, als hij er alleen uitgaat bij verjaardagen gaat hij vast langer dan een jaar mee. Als de kinderen eraf blijven tenminste, ik hoorde wel eens van een dergelijke dummy die door de kids stiekem werd leeggesnoept :D

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

11

Hij is hartstikke leuk geworden joh!!
Ik heb er inderdaad ook één gemaakt twee jaar geleden,zie mijn avatar plaatje  ;)
En inderdaad van de week ging mijn jongste ook voor het eerst naar de psz en daar zag ik mijn taart terug,nou de basis was nog goed maar alle prulletjes erop,zelfs mn top met de drie,waren verdwenen of nagenoeg kapot,de verklaring was dat alle kinderen hem zo mooi vonden dat ze er toch stiekum aan gingen frutselen als de juffen even niet keken,dus nu hebben ze aan mij ook weeer gevraagd of ik een nieuwe wil maken  :)