Onderwerp: mijn allereerste taartjes...trots!!!
hier zijn mijn eerstje taarten. Heb ze al een paar weken geleden gemaakt, maar dacht: laat ik ze er nu eens opzetten.
Mijn eerste taart was een vrachtwagen voor een kennis die 30 werd, dat viel vies tegen, dat is erg moeilijk te bekleden, veel scheuren en deuken dus. ook voor de vulling wist ik niet precies wat lekker was, en blijkbaar was deze veel te zoet haha!
de 2e taart was voor mijn vader. Hij wilde geen cadeau voor zijn verjaardag dus heb ik maar wat lekkers voor bij de koffie gemaakt, meteen een stapeltaart. Vind hem best wel goed gelukt, niet helemaal zonder deuken, maar wel zonder scheuren:) de vulling was 1 laag aardbeienkwarktaart van de mona voor beide taarten.
en doordat ik zo enthousiast over mijn nieuwe hobby aan het vertellen was op mijn werk vonden ze dat ik daar mijn creaties ook maar eens moet laten zien, dus me maar meteen aan roosjes gewaagd, veel howto's bekeken maar doordat ik nog niet de beste uitsteker had zijn ze niet helemaal geworden zoals ik wou...hierbij heb ik een chocoladebisquit gemaakt, en de onderste laag gevuld met chocolademousse, en de bovenste met kersenvlaaivulling, een groot succes volgens mijn collega's!
ben benieuwd naar jullie reacties en tips!
.