1

Onderwerp: Freubeldag is echt niet alleen om te kletsen :lol: Heb me logo gemaakt

Nou we hebben wel veel gekletst en veel gegeten :lol: Maar heb ook nog iets gedaan.

De dummy`s waren al wel bekleed, dat al wel. dus eigenlijk nog niet veel gedaan

Komt tie

http://94.100.114.101/912300001-912350000/912300701-912300800/912300738_6_Bx_X.jpeg

Bedankt voor de gezellige dag en voor het kijken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Freubeldag is echt niet alleen om te kletsen :lol: Heb me logo gemaakt

leuk....  :Y

ach dat frobelen is een excuus om elkaar te leren kennen en om een gezellig avondje voor jezelf te hebben

Lekker feestelijk rond.....

3

Hij is leuk, echt oudroze :Y Ik vind het bewonderingswaardig dat je deze gemaakt hebt èn nog 2 diertjes. Een hele productieve middag dus :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

hij is leuk geworden jo! :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Pooh schreef:

nog 2 diertjes.

En niemand die zag dat mijn schattige lammetje geen oortjes heeft haha  :lol:  :lol:

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Hij is helemaal leuk!! Heb je het cakeje bovenop later toch nog wat kleiner gemaakt? Je hebt een boel meer gedaan dan ik, ben al blij dat mijn kuikentje klaar ligt voor volgend weekend :) .

Groetjes Karen

7

Ja ik heb een stuk van de onderkant afgehaald. Vond hem gewoon echt te groot. Die verhouding klopte gewoon niet en nu wel :D

8

Hij is gaaf en mens jij was juist hartstikke druk.

En idd heb ik ook niet gezien dat hij geen oortjes had, maar hij lag zo lief te slapen dat ik het niet aan durfde om beter te kijken. Was veels te bang dat hij wakker werd :lol:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

9

Wow Jolanda die is leuk!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole