1

Onderwerp: ons kent ons: stel je hier voor!

Hoi allemaal,

Ik ben Virine, ik ben getrouwd en heb 3 kinderen, waarvan de oudste 19 is en de jongste 4....
Ik ben eind vorig jaar naar een  workshop geweest en daar ben ik aangestoken door het taartenvirus!!!
Helemaal geweldig vind ik het allemaal, mijn kast puilt al uit met stekers, fondant, vormen, en allerlei enz. enz.
Ik ben nu ook al zover dat ik mijn familie en vrienden stalk met de vraag of ik alsjeblieft de taart mag maken :D
Ben nu 5 taarten verder, en mag er binnenkort nog eens 4 maken, jippie!!
En dank zij het forum leer ik enorm veel!!! Hartelijk dank hiervoor  :)
Ik hoop binnenkort iets van mijn creaties te laten zien (als ik erachter ben hoe ik foto's moet plaatsen enzo) ben een dinosaurus wat betreft computers....

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

2

Re: ons kent ons: stel je hier voor!

Hoi
welkom op het leukste taart forum

groetjes Jolien :D

3

welkom, op het forum is gelukkig ook veel te vinden over het plaatsen van foto's, want ben nu wel nieuwschierig naar de creatie's :Y

4

Welkom op het forum! Als je gaat naar www.tinypic.com kun je daar je foto`s uploaden, er verschijnt dan een code voor berichtenforums. Deze plaats je bij je bericht en dan verschijnt je foto, succes! Ben benieuwd naar je creaties.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

5

welkom op dit leerzame en leuke  forum!

Veel plezier hier op het forum :Y

6

Virine van Bart?? De Post?? Uit Goes??
Haai ik ben Jen we hebben nog wel eens een blauwe maandag in de vismijn samengewerkt, weet je nog? Volgens mij, in ieder geval. :lol:

Gr. Jen.
I taart you,