Onderwerp: niet nieuw.. maar toch ook weer wel
Hallo baksters
Het is alweer even (nouja.. even.. ) geleden dat ik hier wat gepost heb.
Sinds mijn laatste post is er heel wat veranderd in mijn leven..
Werd zwanger.. ging samenwonen.. kreeg een prachtige dochter (die ondertussen alweer anderhalf is) En ben momenteel 16 weken en 1 dag zwanger van ons tweede kindje
Heb ook nooit veel gepost hoor.. Ben eerlijk gezegd niet zo'n "forummer" maar ga het toch proberen
Het is trouwens ook zeker een jaar geleden dat ik voor het laatst een taartje heb gemaakt.
Heb het ontzettend druk gehad met mijn kindje en ben hard bezig mijn eigen bedrijfje op te zetten (niet in de taarten) dus kom er eigenlijk niet aan toe.
Nu kreeg ik van mijn vriend de opdracht om voor zijn werk (50 man!!!!) een stapeltaartje te maken om op een bijzondere manier aan zijn collega's te laten weten dat hij een tweede kindje krijgt.
Eerst zag ik er tegenop.. was al zo lang geleden..
kan ik het nog wel.. wat moet ik ook alweer allemaal bijkopen..
maar na veel geneus op het forum en na veeeeeel foto's te hebben gezien ben ik weer helemaal aangestoken
Ga morgen vol goede moed een bestelling plaatsen en ga keihard aan de slag om een mooie taart te maken.
Heb het ideetje al helemaal in mijn hoofd.. al heb ik nog wel wat vraagjes maar die zal ik wel in een ander topic plaatsen om het wat overzichtelijker te houden
Groetjes Hammie