1

Onderwerp: uitlopen van kleuren ..

tja de titel zegt het al ..
ik heb zojuist een taart uit de vriezer gehaald ( hij is nl voor morgen rond 12 uur ).
en nu is ie roze met zwarte stippen , en je raad het al de zwarte stillen beginnen te druppen/uittelopen ..
ggggrrr ik baal nu zo ontzettend .
normaal gaat het altijd goed als ik taarten in de vriezer heb gehad .
deze is nl voor een bestelling ( heb deze eerder gemaakt vanwege mijn eigen operatie en zieke kids) . heb dat ook tegen de besteller gezegt en ze vond het geen enkel probleem als ik hem in de vriezer deed .
maarja dit vind ik dus echt niet leuk . ik weer dat ik er eigenlijk moet afblijven . maar wat kan ik doen tegen die strepen vlekken die er nu opkomen ...
graag tips..

2

Re: uitlopen van kleuren ..

heeft niemand een tip wat ik er nu nog evet tegen kan doen ..
baal dat ik deze taart morgen zo moet mee geven ..
zou ik wel gewoon een beetje weg kunnen poetsen ?

3

Heb je hem in de koelkast laten ontdooien? Of gewoon buiten?
Ik heb helaas geen tip  :( want zwarte vlekken zijn nou eenmaal moeilijk te verwijderen.. Wellicht dat je het nog een beetje kunt camoufleren?
Sorry.. ik snap dat je baalt!

4

hij staat in de koelkast ja ..
tja is een roze taart met zwarte stippen  . het is nl een sweet 16 taartje en dit is de bovenste laag ..
en helaas is camufleren geen optie ..

5

sorry ook geen tip van mij, ik heb er nog nooit problemen mee gehad, en vries toch ook regelmatig taarten in. Had je hem wel in de doos bevroren en ontdooit?? (niet dat je daar nu nog wat aan hebt.... sorry)

groetjes van Esther

6

ik vries altijd in in een pedaalemmer zak  en ontdooi hem zonder zak in de koelkast ( heb daar eerder nog nooit problemen mee gehad nl..)