Onderwerp: Gitaarrrrrrrt, wat een gevaarte!!!!!
De hubbie-vriend van mijn vriendin is vandaag 40 geworden. Nou heeft hij altijd al geroepen, dat hij in een volgend leven rockartiest wil worden. Maar je weet: het leven begint bij........? Juist! Dus voor zijn verjaardag kreeg hij een gitaar, gitaarlessen en - hoe toepasselijk - een gitaart.
Het was flink plannen, want het was een gevaarte van wel 80 cm!!!! En ik moest 'm van te voren maken, dus dat moest in 2 delen m'n vriezer in. En vlak voordat hij vanmiddag werd opgehaald, moest ik die twee delen aan elkaar maken en de laatste decoraties erop maken, want tja..... van te voren kon dat natuurlijk niet, want hij paste niet de koelkast!!!! Dus flink doorwerken (ik wilde hem niet te lang uit de koeling houden, omdat hij door zijn grootte niet meer in de koelkast kon opstijven) en ja, ook stressen, want het zat natuurlijk niet mee. (Kan je op wachten!!!!) Maar hij was precies op tijd klaar. .............Pfffffff, kan even geen taart meer zien.

Foto's nog maar snel gemaakt op de keukentafel, dus het zijn niet de allermooiste foto's. Maar ik had geen tijd meer om een "studiootje" te creëren, want ding-dong...... daar ging de deurbel al
.
Bedankt voor het kijken!

, en hij is prachtig !