Onderwerp: Voor wie geen fondant of icing wil, maar wel versierde koekjes...
... is dit misschien een oplossing? 

<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor wie geen fondant of icing wil, maar wel versierde koekjes...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
... is dit misschien een oplossing? 

Leuk zeg!!!
super leuk
Heb je het deeg gekleurd?
leuk zeg, hoe heb je dat gedaan?
Goed idee!Heel erg leuk 
Wat gaaf zeg!!!
Hoe komt je erop!?
Nog eens naar boven gescrolled.....ze zijn echt super orgineel zeg! 
goed idee! het zijn schatjes, stuk voor stuk...
Wat een superleuke koekjes!!
Bedankt hoor! 
Het idee komt niet van mezelf, ik had het eens van Tom Poes gelezen en daarna weer bijna vergeten... Laatst zeg ik hier bij een bakker een armoedige versie van dit varkentje en toen dacht ik er weer aan. Vandaag dus met m'n kindjes aan het bakken geslagen en zelf gauw deze paar als uitprobeerseltje gemaakt!
Ik heb inderdaad gewoon het deeg gekleurd. Wel even een waarschuwing: begin heel licht, want hoe meer kleurstof je toevoegt, hoe slapper en korreliger je deeg wordt 
Erg leuk gedaan. 
Bedankt hoor!
Het idee komt niet van mezelf, ik had het eens van Tom Poes gelezen en daarna weer bijna vergeten... Laatst zeg ik hier bij een bakker een armoedige versie van dit varkentje en toen dacht ik er weer aan. Vandaag dus met m'n kindjes aan het bakken geslagen en zelf gauw deze paar als uitprobeerseltje gemaakt!
Ik heb inderdaad gewoon het deeg gekleurd. Wel even een waarschuwing: begin heel licht, want hoe meer kleurstof je toevoegt, hoe slapper en korreliger je deeg wordt
Nou, je hebt het super gedaan!!!! 
Ze zijn superleuk!! Goeie tip, bedankt!!!!
Heel leuk !!
Maar koop niet de kant en klare mix uit duitsland (misschien verkopen ze het bij aldi of lidl ook wel) voor gekleurde koekjes want dat is wel leuk om te maken (vooral voor kids) maar niet echt te eten
(hoewel mijn kinderen echt alles eten
)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor wie geen fondant of icing wil, maar wel versierde koekjes...