Re: Op zijn paasbest
oooh wat een prachtig ta(aart)fereeltje!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Op zijn paasbest
oooh wat een prachtig ta(aart)fereeltje!
Super mooi!!!!
Wat een gave en weer eens anders dan je andere prachtige taarten. Niet dat deze niet prachtig is maar een heel andere stijl. Ik vind hem schitterend!
Super leuk!
Wauw!!! Geweldig! Wat ontzettend leuk bedacht en ongelofelijk knap uitgevoerd, complimenten!!!
oooh hij is PRACHTIG !!!!! Wat heerlijk om naar te kijken, geweldig om helemaal in de paassfeer te komen, wil gelijk ook de keuken invliegen en aan de slag gaan.
Ooooh wat mooi!! Die gordijnen! En dat vogeltje! En dat betegelde trappetje met mos ertussen!! Super!
Wow super leuk. hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest?
Heel erg leuk.. Heb hem vandaag al in het "echt" gezien.. Wat een gevaarte En wat een werk!
erg mooi gemaakt!
Tuurlijk moet je zoiets posten !!! Weer 1 grote inspiratiebron en een kunstwerk!
in een woord woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouw
Wat een schitterende taart! Zo vrolijk, zo knap geboetseerd, waanzinnig mooie details (dat stoepje en mandje, wow...). Echt een megamooi plaatje.
wowie!! wat gaaf!!! ik vind hem super...mag ik hem opslaan als inspiratie?ik mag een paastaart maken en ik vind dit zo gaaf. niet normaal meer jou taarten...
Ik had hem al gezien maar te ziek om te reageren !!
Ik vindt hem helemaal geweldig!!!
Hier hou ik van !!...super leuk!!
Ik vind em echt GEWELDIG!!!
een dummy om vrolijk van te worden Caroline! Hij is eggie wel super super leuheuk!!!!
super!!!
Wow wat een onwijs leuke taart voor in de etalage! Supervrolijk en moo gedaan!
wow wow, heel mooi gedaan!!
Hij is prachtig en wat een details!
Geweldig mooie paastaart.
ohh wat een geweldige taart voor in de etalage!
Die zal zekers een hoop kijkers trekken!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Op zijn paasbest