1

Onderwerp: Clotted cream

Hee! Ik was al een tijdje op zoek naar 'echte' clotted cream, maar kon het in Nederland niet vinden. Nu blijkt dat het best wel te koop is, namelijk bij www.deliweb.nl en in de webshop van Leuk en Lekker (en in de winkel zelf) www.leuklekker.nl/ !

Nou ja ik was blij met mijn ontdekking en wilde het graag even delen, misschien heeft iemand er iets aan :)

(trouwens mag ik die sites hier wel posten? Het zijn geen sites speciaal voor taartdecoratie oid, nou ik merk het van zelf  O-) )

Liefs Liza

2

Re: Clotted cream

Je kunt het ook krijgen bij de Jumbo, de Hanos, de Sligro (diepvries) en vroeger kon je het ook krijgen bij Brodie´s in Midwolda, maar of dat nog steeds kan, weet ik niet, ik ben er al heel lang niet meer geweest.

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

3

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig: wat is clotted cream?

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

4

een soort stijve room. Tussen slagroom en mascarpone in. Het wordt in Engeland veel gegeten met bv scones en jam.

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

5

ook lekker in je thee mmmmmmmmmmmm

Let them eat cake
http://annettes.tk/

hm, in de thee?
Dat kon ik nog niet!
Wel bij de thee (op een scone).
Dan ga ik het ook maar eens in de thee proberen, aangezien ik een echte theeleut bent komt dat wel goed :Y .

Jammie, jammie!

7

ik  vind het jummie  :9

Let them eat cake
http://annettes.tk/

8

oh,ga ff kijken,ik meng altijd mascarpone met creme fraise,maar de echte is veel lekkerder :9

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

9

wat een leuke site,vind die kaaspoppen ook geweldig :thumb:

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

10

De clotted cream van Leuk en lekker is goed bevallen, net zoals de scone-mix!

Liefs Liza

11

uhmm ik maakt eigenlijk altijd clotted cream met slagroom en mascarpone en niet met creme fraise...

Eigenlijk lijkt mijn clotted cream dan op aangevette slagroom?  :/

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl