Onderwerp: Bijen op bloemendraad?
Ik wil mijn bijen laten vliegen maar ben bang dat mijn draad te slap is. Wat is de beste dikte? Ik wil mijn bijen op een spiraal zetten.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Bijen op bloemendraad?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil mijn bijen laten vliegen maar ben bang dat mijn draad te slap is. Wat is de beste dikte? Ik wil mijn bijen op een spiraal zetten.
als je bij de webshop kijkt, is hoe minder gauge hoe steviger de draad/wire. 20 gauge/0,8mm is de dikste, maar die is of groen of wit
Eigenlijk hoopte ik dat die dikte ook in zilverkleur zou zijn. En ik heb vorige week pas mijn bestelling gedaan bij de webshop. Ik dacht (hoopte) dat voor een klein pakket dat door de brievenbus past minder bezorgkosten berekend werden. Beetje zonde om voor € 2,30 €6,50 bezorgkosten te betalen.
Als je bij creadream kijkt (kralenwebshop) daar heb je ook allerlei wire's en ook nog dikker als 20 gauge en in meer kleuren.
Ik gebruik die ook en aangezien ze bij mij niet in aanraking komen met de taart (dmv een rietje) kun je ze volgens mij prima hier voor gebruiken..
Volgens mij kan je de webshop wel mailen of bellen, dan kunnen ze het volgens mij ook als bievenbus post versturen.
Volgens mij kan je de webshop wel mailen of bellen, dan kunnen ze het volgens mij ook als bievenbus post versturen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Bijen op bloemendraad?