1

Onderwerp: Handschoenen

Hoi Allemaal,

Ik ben ook met het virus besmet, heb van me zus voor me verjaardag spullen gekregen. Maar nu wil ik gaan kleuren maar kunnen jullie me verstellen waar ik handschoenen kan kopen voor het kleuren had ze al bij de webshop gevonden maar als ik ze in de winkel kan kopen is dat net wat makkelijker.

Groetjes Eertje

2

Re: Handschoenen

Misschien bij de apotheek en anders misschien van Marigold in de supermarkt?
Neem wel vinyl, dat plakt wat minder.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

ik heb ze in de c1000 gevonden, vind het alleen vreselijke ondingen :D

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

4

Ik heb ze bij het kruidvat gekocht.

5

Ik ben ook al bij de kruidvat geweest en heb ze zien liggen maar die zijn niet speciaal voor voedsel dus dacht dat die niet goed waren.

Doran liever onhandig dan gekleurde handen toch ;)

6

Ik heb wel handschoenen gekocht bij de makro.
Maar ik vergeet ze vaak aan te doen. Dan heb ik weer een paar dagen groene vingers of een andere kleur.
En eigenlijk vind ik het ook niet zo lekker werken met die handschoenen. Maar voor het hygienische is het zo wie zo beter om te doen.

een dag zonder taart is een dag niet geleefd

7

De Aldi heeft ze ook regelmatig en anders de welkoop.

Groetjes

8

die van de aldi zit veel poeder in
die heb ik hier voor schoonmaken, maar lijkt me niet geschikt voor het werken met eten
alleen bij het aantrekken al, komen er stofwolkjes uit

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

9

RedRose18 schreef:

die van de aldi zit veel poeder in
die heb ik hier voor schoonmaken, maar lijkt me niet geschikt voor het werken met eten
alleen bij het aantrekken al, komen er stofwolkjes uit

Oh ja? :( , dat is idd niet de bedoeling :nooo
We gebruiken ze in de thuiszorg..en verwijzen altijd clienten naar de aldi of welkoop om handschoenen te kopen...vandaar..heb zelf die ervaring van poeder in handschoenen nog niet ondervonden...
Heeft de Action ze ook niet? Volgens mij heb ik ze wel eens zien liggen bij de schilderspullen..maar of die goed zijn weet ik niet...

10

Ik haal ze bij de action prima  :thumb:

Ik geloof 59 cent per 30 stuks

ga ik bij de action kijken!

Groetjes Natasja!

12

hoi

ik heb ze bij de wibra vandaan en daar staat op: voor voedsel bereiding geschikt... en die gebruik ik ook. ik spuit er wel altijd even bakspray dan blijft de marsepein niet zo plakken.

veel bakplezier!

13

Ohww slimme vraag!
Ja, dan ga ik ook bij de action kijken morgen :D

Liefs, Lindsey

14

Ik haal ze ook bij de action. Als het te veel plakt, dan smeer ze in met een beetje crisco.

15

Chantelle schreef:

Ik haal ze bij de action prima  :thumb:

Ik geloof 59 cent per 30 stuks

Zijn deze van vinyl of latex en poedervrij? Ik heb nu latexvrij omdat sommige mensen niet tegen latex kunnen.

16

Ik heb bij de Hema keukenhandschoenen rubber gekocht gele, daar die ik het mee en dat gaat super je spoelt daarna je handen af met lauwwarm water en weg is de kleurstof. EN kun je ze gebruiken voor de volgende keer.
Zkh handschoenen of andere wegwerp ruber handschoenen daar zit een poeder in dat is niet lekker voor je taart

Met vriendelijke groet van  Louise.
Geniet van elke taart en het leven

17

Er zijn veel soorten. Latex-vrij, maar ook poeder-vrij. Ik heb nu dus latex-en poedervrije wegwerphandschoenen. Deze werken niet echt fijn en ik moet dan steeds iemand met een Makro-pasje vragen of die ze mee wil nemen. Daarom vroeg ik me af of dat de handschoenen bij de Action en Wibra ook latexvrij zijn. Wanneer ze voor voedselbereiding zijn zal er geen poeder in zitten, denk ik.

ik haal ze altijd bij de drogist

Groetjes Miranda

19

mirandadegroot1978 schreef:

ik haal ze altijd bij de drogist

Maar daar zit toch meestal poeder in?

20

Hihi ik krijg ze van de schoonmakers bij mij op het werk