26

Re: De bloemetjes en de bijtjes

@ Lindsey, geloof het wel. Maar ik vind het zelf niet zo, ze splinteren wel eens en ik wil niet op mn geweten dat iemand dat in zn mond krijgt.
Pakje Kit Kats lijkt mij een goedkope en goeie oplossing.
Als je veel zoekt en leest zal je allerlei opties tegenkomen.
Dit is echt een superforum. Ik heb een workshop gedaan, voor de leuk. En heb daar wat basisprincipes geleerd en verder steek ik hier heel veel op en krijg heel veel inspiratie.

Ben heel benieuwd naar je taarten :)

PS een basisworkshop hoeft niet veel te kosten, rond de 25/30 euro. Wellicht kan je het voor je verjaardag vragen ofzo. Het is best de moeite en erg leuk om te doen.

27

:@ Xaar, oei! daar heb jij weer gelijk in ja.
Die splinteren natuurlijk....
Nee dat wordt hem dan bij mij ook niet.
Ik merk inderdaad dat je hier heel veel info vind.
Erg fijn. Ook erg leuk om te kletsen met andere
taartenbaksters!

Dank je wel voor je snelle antwoordjes!

En ja hoor, workshops ga ik zeker volgen.
Alleen nog een beetje zoeken hier in de buurt (vlaardingen).

Liefs, Lindsey

28

ERg leuk gedaan!

Ik stut overigens met maisprikkers, dan zijn dikke sateprikkers, als je die knipt met een schaar splinteren ze niet hoor. (Bij mij tenminste)

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

29

Wat een goeie tip Annemarie, misschien gekke vraag maar waar koop je die? ik ken maisprikkers niet.

30

Echt een schatje !

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

31

Je vijfde?! Poeh, petje af! Ik heb ook net mijn vijfde af, maar dat is bij lange na niet zo'n mooie creatie als deze.

zow wat een hoge,

mooi gedaan zeg

33

deze is ook heel leuk!! die bijtjes er zo omheen!!! heb je die met een sateprikker ofzo vast geprikt?  die bijenkorf staat ook op mijn to do lijst....