1

Onderwerp: spoedje..

Ik kreeg zondagavond laat een mail (welke ik pas maandag las) of ik alsjeblieft een taart kon maken voor woensdag (dinsdagavond ophalen) Deze mevrouw had alle bakkers afgezocht naar een taart. Ze wilde graag knalroze met bloemetjes, vlinders, vogeltjes, de naam van haar dochter en haar leeftijd. Ik vertelde haar dat boetseren niet meer ging lukken, maar dat ik mijn best ging doen.

Dit is m geworden:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XUBRYPZY.jpg

Met een schreeuwende dochter op de arm, omdat ze niet kon slapen door doorkomende tantjes heb ik deze gemaakt. Het kon natuurlijk voller, maar wegens tijdgebrek moest ik het hierbij laten. Gelukkig was de mevrouw heel blij en ik kreeg net een mailtje dat ze wel 3 stukken taart had gegeten omdat ze het zo lekker vond :D Soms denk ik wel eens: waar ben ik mee bezig? Maar voor zulke reacties doe je het toch?

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

Re: spoedje..

Lekker fel en voor een spLoetje erg mooi.

3

leuk taartje :9 en lekker zo te horen

4

Daar doe je het zeker voor, het is idd een eenvoudige taart voor jou doen, maar wel leuk. En als de ontvangers blij zijn dan is het goed toch.
Sterkte met je dochter!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

5

Dat geeft je toch een kick?
Die reacties van die mensen? Daar doe je het voor ja  :Y
Ondanks dat je kort de tijd had èn een huilend kindje had (agh gossie, dan voelen ze zich zo rot he?) vind ik dat je keihard je best heb gedaan en het resultaat mag er zeker zijn!

Liefs, Lindsey

6

ik zie nu dat ik tantjes schreef in plaats van tandjes.. whahha.. sorry hoor. Bedankt voor jullie leuke reacties :)

Lot schreef:

ik zie nu dat ik tantjes schreef in plaats van tandjes.. whahha.. sorry hoor. Bedankt voor jullie leuke reacties :)

Is nog niet zo erg als wat ik had van de week tanden van mijn zoon aan het poetsen ik wil zeggen "tanden opelkaar" zeg ik "taarten opelkaar"  :lol:  :lol:  :lol:  we lagen helemaal in een deuk.....waar het hoofd vol van is!

8

whahaha Kaatjekeutel die is erg! Ik droom ook van taarten hoor.. pfff. gekke hobby toch

9

:lol: hahahahaha "taarten opelkaar"  :lol:

Oohw jee, waar begin ik aan?? :P
Volgens mij is dit een echte verslaving straks van mij....

Liefs, Lindsey