1

Onderwerp: legerkleuren maken voor op cupcakes

hallo allemaal,

ik heb een vraagje: hoe maak je van die legerkleuren/vlekken in je marsepein? en als ik ze heb kan ik ze dan bijv. met een glas uitdrukken en zo op de cupcakes neer leggen of moet er wat onder?

ik hoop dat ik van jullie reactie krijg zodat ik aan de slag kan met het maken van 50 cupcakes.

bedankt alvast !

2

Re: legerkleuren maken voor op cupcakes

je maakt drie of vier verschillende kleuren: lichtbruin, donkerbruin, donkergroen, zwart, maak daar allemaal kleine bolletjes van, druk die aan elkaar en rol ze uit tot een lap. Daar kun je dan de rondjes uitsteken. Je cupcakes wel voorzien van een 'plaklaag', botercreme bijvoorbeeld, want anders blijft de marsepein niet liggen...
Succes!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

3

Re: legerkleuren maken voor op cupcakes

Nou, dat is toevallig! Mijn man is militair en 1 april (LET OP! = geen grap) jarig. Ik wilde ook cc's maken met legerprint. Ook woestijnprint omdat een paar van 'zijn' jongens pas naar Afghanistan zijn vertrokken. Voor de woestijnprint wilde ik camel, beige en lichtbruin gaan gebruiken. Ik heb het nog nooit gedaan maar ben benieuwd of het lukt! Ook wilde ik ze gaan vullen met een typische mannenvulling, maar weet nog niet welke....