1

Onderwerp: BBR-vraagje + combinatie-vraagje

Hallo allemaal,

Even een vraagje over Banketbakkers room uit de webshop.
Kan ik die een dag van te voren maken? En dan dus in de koelkast bewaren om de BBR de volgende dag in de taart te verwerken?

En is de combinatie laagje BBR en laagje luchtige pudding aardbei van Mona een lekkere combi voor een kindertaart?
Of zal ik geen BBR doen, maar een laagje aardbeienjam en een laagje luchtige pudding aardbei van Mona?

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

2

Re: BBR-vraagje + combinatie-vraagje

Een dag van te voren maken gaat prima hoor, als je hem maar in de koelkast bewaart.
De 1e combinatie die je noemt gaat wel hoor; al zou ik zelf geen 2 laagjes pudding onder elkaar doen, maar dat is natuurlijk puur persoonlijk.
De 2e combinatie lijkt mij dan lekkerder, maar als je toch BBR zou willen gebruiken zou ik dát dan doen in combinatie met een laagje aardbeienjam, en eventueel nog een laagje slagroom?
Maar; zoals gezegd; het eerste gaat ook hoor, dat zullen ze ook lekker vinden!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

3

Bedankt voor je reactie Wendy.

Dan doe ik 1 laagje BBR en 1 laagje aardbeienjam. Dat lijkt mij wel lekker, en kids vinden al snel wat lekker toch!  :D
En inderdaad in de koelkast bewaren.  :Y

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

4

Ik heb met mn eigen verjaardag ook 3 taarten gemaakt met BBR en aardbeienjam, iedereen vond het een smakelijke combi (ik zelf ook ;))

5

Ik maak regelmatig taarten met bbr+slagroom (zwitserse room) en het toetje van mona....vind iedereen super lekker!

Groetjes Mies (bakmadam)