1

Onderwerp: Gestrikt!

ik wil hier even mijn allereerste strik tonen.  :Y
het maken zorgde vandaag voor nogal wat problemen, maar gelukkig zijn er hier op het forum altijd lieve mensen die willen helpen. :)
ik weet dat er nogal wat schoonheidsfoutjes in zitten en die zie ik wel, maar ik ben er hééééél trots op.
het is een groot formaat strik: 8 lussen onder, 6 lussen midden en 2 lussen boven. ik had eigenlijk liever 3 lussen in de top gehad, maar ik had er niet meer gemaakt en had geen zin meer. :P
hij komt op mijn eigen verjaardagstaart voor aanstaande zondag :)
http://94.100.114.97/909150001-909200000/909176701-909176800/909176771_5_ZAxn.jpeg
http://94.100.118.178/909150001-909200000/909177701-909177800/909177724_5_bzml.jpeg
als jullie nog tips hebben hoor ik het graag! dat neem ik dan weer mee bij het maken van mijn volgende strik.

...Rozengeur en Marsepein...

2

Re: Gestrikt!

Goed gelukt hoor! Mooie strik!!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

3

Mooie strik, leuke kleurencombi :Y

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

4

Mooie strik, mooie kleuren. :thumb:

5

bedankt :)

6

Netjes gedaan Lindsey. :thumb:

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

7 Laatst bewerkt door Linnie1985 (24-03-2010 19:56)

Ben nu toch wel erg benieuwd naar de rest van de taart..  Komt vast helemaal goed met zo'n strik!  :Y  Gelijk met 2 kleuren, knap hoor!

Enne, alvast gefeliciteerd!

Groetjes, Linda.

8

Mooie strik hoor!!

Groetjes Gerien

9

Linnie1985 schreef:

Ben nu toch wel erg benieuwd naar de rest van de taart..  Komt vast helemaal goed met zo'n strik!  :Y  Gelijk met 2 kleuren, knap hoor!

Enne, alvast gefeliciteerd!

ik ben zelf ook erg benieuwd ;)
't wordt een oilily taart, en zal hem zondag of maandag gelijk in de parade zetten! en bij de themataarten natuurlijk!  :lol:

10

Dat is toeval!

Voor aanstaade zondag ben ik ook bezig met een verjaardagstaart, met mijn eerste uitgebreide strik.
En wat zie ik nu?! Jij hebt exact dezelfde kleuren gebruik inclusief het groene lijntje middenover zoals jij dat hebt!!

p.s. alvast gefeliciteerd!!!!!!  :lol:

Alle gekheid in het huis, alle poedersuiker op tafel en cacao op het plafond.
Ik houd ervan!!!

11

karen87 schreef:

Dat is toeval!

Voor aanstaade zondag ben ik ook bezig met een verjaardagstaart, met mijn eerste uitgebreide strik.
En wat zie ik nu?! Jij hebt exact dezelfde kleuren gebruik inclusief het groene lijntje middenover zoals jij dat hebt!!

oh wat grappig!
zo zie je maar weer: great minds think alike! ;-)
is jouw strik al ergens te bewonderen?  ik ben wel benieuwd! :)

12

LindseyM schreef:
karen87 schreef:

Dat is toeval!

oh wat grappig!
zo zie je maar weer: great minds think alike! ;-)
is jouw strik al ergens te bewonderen?  ik ben wel benieuwd! :)

:lol:
Nog niet, ga hem vanavond fotograferen dus dan zal ik hem hier even showen :D

Alle gekheid in het huis, alle poedersuiker op tafel en cacao op het plafond.
Ik houd ervan!!!

13

Mooie strik en leuke kleuren combi

Groetjes Danielle

14

een mooi topper heb je zo. En ik vind hem mooi ook al zie jij zelf de foutjes. Die zie ik niet meestal ben jezelf veels te kritischals je wat gemaakt heb. En vinden andere het juist prachtig

een dag zonder taart is een dag niet geleefd