1

Onderwerp: taart jaar bewaren ???

Ik kreeg het verzoek om een bruidstaart te maken, en daarbij een klein taartje dat ze dan over een jaar  :s  willen opeten. Ik heb de zoekfunctie erop los gelaten of dat kan. Na een paar maanden is de kwaliteit al stukken minder geworden heb ik gelezen. Maar een jaar bewaren kon ik niet vinden. oja, ik heb het over bewaren in de vriezer he  :lol:

Neem je dromen mee de dag in..

2

Re: taart jaar bewaren ???

Een jaar bewaren in de vriezer is geen probleem, dat wordt nog steeds vaak gedaan. :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

echt waaaar, ik sta met mijn mond vol tanden, bedankt pooh !

Neem je dromen mee de dag in..

4

Ja, volgens traditie moet je het bovenste stukje bewaren en na een jaar opeten....schijnt goed voor het nageslacht te zijn.

Groetjes Miriam

5

Dit hebben wij inderdaad ook gedaan. De bovenste laag in de vriezer. En dan eet je 'm op je 1e huwelijksverjaardag, of als je eerste kindje geboren is (als dat eerder is). Bij ons viel het toevallig op dezelfde dag! Onze dochter is op onze trouwdag geboren (1 jr later).

6

Wij hadden dat ook gedaan; na 1 jaar smaakte het echt nog prima !! En toen hadden we nog niet eens een echte diepvriezer:D

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

7

Hoi,
Wij hebben dat ook gedaan met onze bruidstaart! :Y
Hij smaakte prima na een jaar.
We hadden hem trouwens al eerder mogen opeten. Onze oudste werd de 16e geboren en wij waren de 28ste getrouwd.

Groetjes Gerien