Re: Luchtballon
Niet te filmen dit, wauwie wat een gave taart!
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Luchtballon
Niet te filmen dit, wauwie wat een gave taart!
Alles is al gezegd... Je maakt schitterende taarten maar deze spant bijna de kroon, zo creatief en ontzettend mooi uitgevoerd!! WOW!
De walkin' fridge gaat naar Carlykins, van harte! Een Pool komt hem binnenkort bij je afleveren
Kan die fridge dat stukje niet zelf lopen
Echt een supertaart josé! Ik werd alweer blij toen ik je naa, in de parade zag staan, ik ben dol op jouw taarten!!!!

Impressive! Geweldige taart!
Ok, gokje voor de walkin'fridge...
Is het een piepschuimbal, overtrokken met fondant en daarin de stokjes gestoken??
Nou, nou, nou?
ik heb nog niet verder gelezen dus misschien staat het antwoord hierboven al wel.... maar ik denk ook dat er piepschuim in zit!!
Verder.... tja je weet het al wel he..... over de beste en zo, de leukste, de mooiste, de bijzonderste, etc.... 
In een woord.... weer geweldig. Maar in de afwerking stijg je boven iedereen uit!!!
Schitterend gemaakt weer!!!!
Het moest wel een piepschuim bol zijn ja maar dan nog vond ik het draad waar hij opstaat erg dun dus twijvelde daaraan of die het gewicht van de bol konden dragen....ja dus!!! 
Perfect
, een super taart en een diepe buiging 
WAUWWWWW 
Nou ja zeg, dit verzin je toch niet! Geweldig en als altijd weer zo gelikt afgewerkt, ik ben stikjaloers
!!!
Wow fantastische taart!!!!
ik gok zo dat de ballon van piepschuim is en rust op de 'touwen' die de ballon aan het mandje verbinden.
Trouwens.. jij kan ook alles he? 
echt super!
ben nu echt wel een beetje een fan aan het worden van jou taarten 
Wat een superleuke taart. Knap gemaakt!
Wow, echt helemaal te gek.
Bijna gemist! En dat zou zonde zijn, want hij is weer super
Nondeju dat heb je gaaf gedaan zeg! Diep respect! 
Zodra ik jouw naam weer voorbij zie komen moet ik altijd weer even spieken wat je nu weer voor een moois gemaakt hebt! Echt super hoe jij het altijd weer voor elkaar weet te boxen zeg! Prachtig en om over de details maar te zwijgen..anders krijg je van die scheve schoenen hé!
Wow...helemaal gaaf!!!
FANTASTISCH!!!!!
Echt super gaaf gemaakt!!
Wauw...wat een prachtige taart! Super gemaakt! 
Wat geweldig die ballon, en dat meisje dat erin zit is ook een snoepje 
En de taart eronder mag er ook wezen hoor, maar ben vooral onder de indruk van je 'topper', dat is zó'n eye-catcher! 
echt helemaal geweldig deze taart.
en natuurlijk weer een super mooie afwerking.
topppppppppppppppppppppppppppppie 
Deze taart heeft echt ook de WAUWWWW factor 
ik vind hem geweldig en zou je je idee met ons willen delen in een howto ?
ik snap het wel hoor als je dat niet wil. Zal wel veel werk geweest zijn.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Luchtballon