Onderwerp: Hoi, niet zo erg nieuw!
Hallo allemaal,
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo nieuw hier, lees al een hele tijd berichten op het forum en zoek van alles op, maar heb me nog nooit voorgesteld.
Ik ben Michelle, 37 jaar en moeder van een jongen van vijf en een meisje van drie.
Ik werk vier dagen in de week op een kinderdagverblijf.
Ik ben begonnen met taarten bakken toen we voor de oudste naar de bakker gingen en vroegen om een taart zonder koemelkeiwit (hij is allergisch, of eigenlijk was want sinds hij vier is is hij eroverheen) maar ze konden ons daar niet helpen.
Toen ben ik op internet gaan zoeken en ik kwam de meest waanzinnige taarten tegen.
En nog wel van marsepein ook, heerlijk vind ik dat!
Drie weken voor zijn verjaardag heb ik een probeertaart gemaakt en voor zijn verjaardag een Bumbataart van drie lagen(we hebben nou eenmaal altijd veel visite), toen nog met een geprint plaatje van ouwel op de bovenkant, maar al met al was hij goed gelukt.
Ik vond het leuk om te doen en heb toen van de marsepein die ik over had nog een lentetaartje gemaakt.
Ook nog een taart van rolfondant geprobeerd, maar daar kreeg ik de zenuwen van, het scheurde en ik vond het ook naar azijn ruiken(?).
Een half jaar later heb ik nog een taart gemaakt voor mijn dochtertje die 1 jaar werd, maar ik had het heel de tijd zo druk dat ik twee jaar lang geen taart meer heb gemaakt.
En nu in december ben ik weer begonnen met taarten maken en heb er in de tussentijd weer vijf opzitten en ben nu toch echt helemaal verkocht.(komt ook omdat de kinderen nu wat ouder zijn en zichzelf wat beter kunnen vermaken).
Zo, even voorstellen.......een heel verhaal is het geworden!
Groetjes en veel taartplezier,
Michelle
Michelle