1

Onderwerp: Houten deegroller ruit?

Hoihoi,

Ik heb een houten deegroller waar ik t marsepein altyd mee uitrolt maar sinds kort geeft ie af,nat als ie in de rui is,kleine houten splintertjes :think: Hebben jullie hier ervaring mee,hij is nog niet eens zo oud,beetje vaag!Of moet ik gewoon weer een nieuwe kopen.

Ik zag evt bij zo'n kookwinkel een metalen met een siliconen rollaag,is dat wat,hij was vrij prijzig vandaar mijn vraagjes!

Groetjes Jolanda

2

Re: Houten deegroller ruit?

Je deegroller is langzaam de geest aan het geven, tijd voor een nieuwe. Je kan ook vij de bouwmarkt een dikke pvc-buis halen en deze op maat zagen, dit plakt niet en is erg goedkoop.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Ik hebmijn houten roller bij de blokker vandaan. Wat een (*&@*&%^!^&$!^#(*(_( Ding zeg!!!

Deze geef vanaf het begin hout af bij de kogellagers.. heb maar gewoon een kunstof roller aangekocht in de webshop.

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

4

dachtik al,de mijne was niet echt duur toen :o Heb nu een nieuwe toch maar gekocht,is van aluminium,ben benieuwd hoe ie is!Ik wou er toch 1 met handvaten,had idd al gelezen van pvc buis,maar dit leek me toch handiger!
ieder geval bedankt voor de tips!
groetjes jolanda

Ik zweer ook bij m'n pvc-buis :D Aan mijn houten deegroller bleef alles altijd plakken, heb ik nu geen last meer van!

6

Helemaal mee eens witte PVC buis :thumb:

groetjes van Ann