26

Re: Nog een stapel stapels

Heeel mooi! Vooral Hello Kitty! Hoe heb je al die hoofdjes van Kitty aan de zijkant gemaakt? Allemaal geboetseerd of een mal?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

27

Allemachtig.... die Tiara...  :thumb: ik zie het mezelf niet doen :)

en nou ja wat kan ik nog zeggen ze zijn allemaal Prachtig!

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

28

zien er allemaal weer even spectaculair uit. Moest wel bij twee stapeltjes op zoek naar de verschillen  :+  Ik vind het toch al zo knap hoe je iedere keer weer met verschillende ideetje op de proppen komt!! Heel mooi weer

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

Allemaal hartstikke mooi Caroline! Die oogjes van dat diertje zijn prachtig!

Mariska1984 schreef:

Heeel mooi! Vooral Hello Kitty! Hoe heb je al die hoofdjes van Kitty aan de zijkant gemaakt? Allemaal geboetseerd of een mal?

Die heb ik uitgesneden laten drogen en er toen op vastgezet met een beetje icing.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

wendy schreef:

Jee meis wat veel, ze zijn stuk voor stuk weer super. :thumb:
Blijf stiekum de bert en ernie taart enig vinden. :D Mag ik dat zeggen? :O

:Y  :Y  :Y  dat mag jij zeggen, hij is ook erg leuk, en heerlijk af en toe geen roze.

Jol321 schreef:

Ja hoor! Weer een hele reeks! Maar ik zie zelfs zeer recente erbij! Mooi mooi mooi! Ben benieuwd hoeveel zilveren balletjes jij nog in je huis tegenkomt  :lol:

Niet veel,  :lol:  :lol:  :lol: als ik de pot pak dan ga Megan al klaar zitten om op te ruimen. Ze vind ze lekker, gekke hond.

33

Ge-wel-dige taarten maak je :thumb: