1

Onderwerp: Sorry nog geen foto's gedaan!

Had jullie beloofd foto's te plaatsen van mijn chocolade cc met kersenvullig, ze staan op de pc en waren ook erg lekker maar nog geen tijd gehad.. inmiddels gister wel weer cc gebakken , maar had nog een vraagje voor ik een keer echt de spullen hier bstel een cc wil bakken uit een receptje van de koekjesfee, wil ik weten hoe ik ze het beste kan bewaren..

Ik heb ze nu in een tupperware trommel gedaan, maar daar worden ze een beetje klef in, de cc van gister waren gewoon simpel met glazuur en vrolijke suikerbeertjes van de xenos, maar toch..
En mijn volgende vraag, ik vind suikerpasta/fondant niet zo lekker kan je ook de cc bakken met marsepein, dus ook die met de figuurtjes enzo? ik heb inmiddels 2 ronde uitstekers en wat figuurtjes( kan alleen geen bloem vinden, waar kopen jullie je spullen? )

Bedankt ;)

2

Re: Sorry nog geen foto's gedaan!

Hey

Ik bewaar ze ook gewoon in een tupperwaredoos en dat lukt hier prima! Als je ze langer wil bewaren kan je ze ook invriezen!

Je kan perfect decoreren met marsepein, deze (en ook andere uitstekers enzo) kan je kopen hier in de webshop!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Bedenk me net, dat de deksel van mijn tupperware doos een scheurtje zit, vandaar dat ze misschien een beetje klef worden.. !
Oke invriezen,en maakt het dan niet uit wat voor deco je erop hebt, of iets?
Bedankt voor je reactie

4

Oja nog een vraag hoeveel marsepein/fondant hebt je nodig voor 12 cc?
En welke uit de webshop( jullie zeggen hebshop ) kan ik dan het beste nemen het word de eerste keer dat ik het ga proberen!

Bedankt

als hier wordt gezegd hebshop of webshop, is dat dus deleukstetaartenshop, zoals de link hier in de linkerbalk staat

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Kyrabella schreef:

Oja nog een vraag hoeveel marsepein/fondant hebt je nodig voor 12 cc?
En welke uit de webshop( jullie zeggen hebshop ) kan ik dan het beste nemen het word de eerste keer dat ik het ga proberen!

Daar heb ik geen idee van :) ik werk zelf altijd met fondant.
Veel succes ermee!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

7

hoveel fondant heb je dan nodig?