1

Onderwerp: Rompertjes voor de opening van het Geboortehuis, nieuwe locatie!

Om de opening van de nieuwe locatie van de verloskundigenpraktijk waar ik als assistente werk wat feestelijks te geven heb ik vorige week petits fours en koekjes gemaakt :)! De petits fours staan niet op de foto, maar van de koekjes nog wel even een foto gemaakt!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CWKUHDYG.jpg

Ook mijn kaartjes lagen op de balie en de eerste bestelling stroomde al binnen, maar helaas voor mij een opdracht voor een onmogelijke datum :S...
Ik denk dat ik toch ook maar eens wat lieve geboortekoekjes in een mandje op de balie ga zetten voor de verkoop :Y!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

2

Re: Rompertjes voor de opening van het Geboortehuis, nieuwe locatie!

Ah wat leuk!! leuk ook dat er direct een bestelling als reactie kwam, jammer dan van die onmogelijke datum!

Echt leuk die koekjes!!
Vindt dat zo knap hoe je dat maakt, ik heb de moed opgegeven ;)

4

Briljant plan! Wat is dat heerlijk binnenkomen voor die meiden, echt heel mooi :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

super leuk :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Dat ziet er super uit! Misschien kan je er een aantal maken en apart inpakkan in een zakje en daar je visitekaartje bijdoen. Die kan je dan meegeven aan de zwangere dames die op controle komen. Zij een lekker koekje, en jij je reclame!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

7

Leuk gedaan.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

8

mamaricky schreef:

Dat ziet er super uit! Misschien kan je er een aantal maken en apart inpakkan in een zakje en daar je visitekaartje bijdoen. Die kan je dan meegeven aan de zwangere dames die op controle komen. Zij een lekker koekje, en jij je reclame!

*D

Dat reclame maken is het punt niet zo... dat had ik al heel lang kunnen doen. Ik heb steeds getwijfeld of ik het wilde  :/ , een geboortetaart moet natuurlijk eigenlijk steeds ad hoc gemaakt worden en dat is gewoon niet in te passen in een gezin en 2 banen! Maar voor babyshowers, kraamfeesten en doopfeesten is het natuurlijk een ander verhaal, afgezien nog van de verjaardagen van grotere broertjes en zusjes.
En er werd nu eigenlijk heel enthousiast gereageerd, dus ik ga het toch maar proberen, als het echt veeeeel te druk wordt kan ik de kaartjes altijd weer weghalen.
'T moet wel een hobby blijven, niet verplicht 5 taarten in de week, zal een lekkere puinhoop worden hier in huis en leuk lijkt het me dan ook niet meer :nooo

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

9

Erg mooie koekjes!! Zijn ze bekleed met fondant?

Groetjes Janny

10

Die zijn leuk :Y !!