Onderwerp: voor Collin zijn viswedstrijd vanmiddag
Collin gaat vanmiddag met zijn vriendjes een viswedstrijd houden. tja daar maakt mamma dan wel wat lekkers bij natuurlijk

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » voor Collin zijn viswedstrijd vanmiddag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Collin gaat vanmiddag met zijn vriendjes een viswedstrijd houden. tja daar maakt mamma dan wel wat lekkers bij natuurlijk

oww wat zijn die leuk!!
erg leuk.
succes Collin.
je pakt ook alles aan om maar te kunnen bakken he?
ha ha ha
Ze zien er erg leuk uit !
Leuk gedaan!
super leuk 
O die zijn grappig.
wat zijn ze leuk.... enne vanavond vis gegeten??
..... ehm..... toen mijn broertje en zusje vrijkaartjes voor mijn kids hadden om mee te gaan skiën vanmiddag werd het vissen afgezegd (er waren ook al 3 andere afmeldingen). ik parkeer ze nu maar in de vriezer voor een ander keertje.... pffff voor niets zo gehaast vandaag. maar de kids hebben heerlijk 2,5 uur geskied. das ook wat waard 

ha ha ha, heb jij weer !
Maar desalnietemin (raar woord eigenlijk...) hebben de jongens het ontzettend naar hun zin gehad !
Mijn zoon heeft nog een blauwe maandag gewerkt bij snowworld...vond het helemaal geweldig, want hij mocht gratis snowboarden wanneer hij maar wou.....dat deed hij dus meer dan werken !! ha ha ha 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » voor Collin zijn viswedstrijd vanmiddag