1

Onderwerp: Cupcakes voor bij de Raku-stook

Één keer per jaar hebben we op de vrije academie op de afdeling keramiek Raku-stook. Het aardewerk wordt dan niet in de oven binnen gebakken maar in een buitenoven en in open vuur.
Dat is altijd een erg gezellig evenement en iedereen blijft dan ook een groot deel van de dag en neemt wat lekkers mee om te eten. Voor mij weer een excuus om wat te bakken voor bij de koffie.

Amandel cupcakes met marsepein

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OCZZ8QT4.jpg

Bedankt voor het kijken en tips zijn altijd welkom :Y .

2

Re: Cupcakes voor bij de Raku-stook

Haa, wat grappig, wij deden op de pottebakcursus ook 1X per jaar een Racu mét hapjes van iedereen! toevallig.
Overigens heel leuke cc's hoor!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

3

Die zien er mooi en lekker uit! Die amandelcc's: doe je amandelaroma door het beslag ofzo? Want ik was pas op zoek nar zo'n flesje amandelaroma (o.a. bij AH) maar kon het niet vinden.

4

MirandaB schreef:

Die zien er mooi en lekker uit! Die amandelcc's: doe je amandelaroma door het beslag ofzo? Want ik was pas op zoek nar zo'n flesje amandelaroma (o.a. bij AH) maar kon het niet vinden.

Inderdaad, gewoon een theelepel amandelaroma in het beslag. is echt een super combi met de marsepein. AH heeft ze een tijdje niet gehad omdat de verpakking vernieuwd werd. Staan gewoon bij de bakspullen van Baukje.

5

mooie cc's

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl