1

Onderwerp: how to baby's?

heeft er iemand leuke how to's van baby's in dierenpakjes (naar idee wendy) of naar anne geddes idee?
de ladybug baby heb ik al gevonden, maar zou graag nog anderen vinden.
ik wil graag eentje dat bovenop men geboortetaart moet komen...

Let's have a Cake Good Day !!!

2

Re: how to baby's?

Wendy geeft die workshop nog steeds dus ik denk niet dat je een how to daarvan kunt vinden.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

En die workshop is super!!!

Groetjes Miriam

4

die workshop is zeker super! Net zoals alle andere! Ik geloof trouwens dat er ook één bij de how-to's staat hoor :Y

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

er zal vast wel ergens een how to zijn, gezien er ook minimaal 1 boek is met allemaal baby's in dierpakjes of ander soort pakjes. weet alleen de naam niet, het is iig een zwart boek, nou daar heb je wat aan! :lol:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6 Laatst bewerkt door Ottolien (23-03-2010 16:29)

tipsytaartje schreef:

er zal vast wel ergens een how to zijn, gezien er ook minimaal 1 boek is met allemaal baby's in dierpakjes of ander soort pakjes. weet alleen de naam niet, het is iig een zwart boek, nou daar heb je wat aan! :lol:

Dit noem ik nou een zeer bruikbare tip  O-)

:lol:   :lol:    :lol:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

7

is dat een boek van wendy zelf?
ben jammer genoeg nog niet op de workshops geraakt, maar ben dat zeker van plan in de toekomst.

Ottolien schreef:
tipsytaartje schreef:

Dit noem ik nou een zeer bruikbare tip  O-)

:lol:   :lol:    :lol:

nou zeg :+

heb hem toch even opgezocht!
tadaaaaa:

http://static.bookdepository.co.uk/assets/images/book/large/9780/9549/9780954976118.jpg

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

heel erg bedankt!

10

ja dat boekje heb ik ook en is zooo leuk :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl