1

Onderwerp: Paasei

Ik heb even en vraagje, wanneer je op cakecentral zoekt op het trefwoord egg dan kom je heel veel mooie eieren tegen. Maar nu vraag ik me af waar ze die in gebakken hebben...

Het is in ieder geval niet de wondermold... want hij ligt namelijk plat en hij staat niet.. dus je ziet echt dat hij ook rond is aan de onderkant.

Wie O Wie kan mij helpen? :)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Paasei

ik heb weleens ergens een bakvorm gezien in paasei vorm, heb net even rondgezocht op verschillende webshops maar kan 'm niet meer vinden... :S
en zou het anders niet kunnen dat die eieren gesneden worden, net zoals we met kussentjes doen? lijkt me een heel werk, maar anders weet ik het ook niet.

...Rozengeur en Marsepein...

3

Ik heb gisteren bij de ikea een ovale ovenschaal gekocht, kan waarschijnlijk ook??

4

da's sowieso makkelijker idd! :D
en anders een wondermold vormige schaal (met een beetje een puntje dus) en een blanda/boltaartschaaltje met dezelfde diameter om er tegen de onderzijde aan te plakken?

...Rozengeur en Marsepein...

5

ik denk niet dat het gesneden is... want ze zijn allemaal zo strak!

Maar ik kan ook nog bij Ikea kijken idd! Was het een blanda achtige schaal?

Iemand nog suggesties?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

6

Het was een witte ovale ovenschaal, stond gewoon bij de ovenschalen.
Als je meer wilt weten wil ik er wel even een foto van maken hoor maar dan hoor ik het wel...

7

Deze is het
http://www.dekofun.nl/epages/090401.sf/ … /2105-4793

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

8 Laatst bewerkt door Mariska1984 (24-03-2010 10:48)

Jij bent echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!  :D  :thumb:
Die moet ik hebben hahahaha

En ik had hem wel eens gezien maar wist niet meer waar haha
Heb jij hem wel eens gebruikt?

Groetjes Maris

9

Ha, ha dames als we gewoon even op het forum kijken zien we *hier* een hele mooie review over deze pan  :lol:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

10

ja heb het al gelezen... :) maar ik wist neit hoe dat ding heette dus later pas opgezocht...

Nu vraag ik me ngo ff of dit ging moeilijk is met bekleden... Mijn vriendinnentjes willen namelijk een paastaart komen maken maar ze hebben nog ooit een taart bekleedt haha

Groetjes Maris

11

Mariska1984 schreef:

ja heb het al gelezen... :) maar ik wist neit hoe dat ding heette dus later pas opgezocht...

Nu vraag ik me ngo ff of dit ging moeilijk is met bekleden... Mijn vriendinnentjes willen namelijk een paastaart komen maken maar ze hebben nog ooit een taart bekleedt haha

Ik denk dat het vinden van zo'n pan moeilijkler is dan het bekleden. Ik heb begrepen dat ze bij de gangbare winkels al zijn uitverkocht  :/

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

12

ja idd haha ik heb al gezocht en kan hem niet vinden! Dan maar de wondermold! Er stond een link hier in dit topic naar dekofun maar daar kon ik hem zelfs al niet meer vinden.... OP  :nooo  :(

Groetjes Maris