1 Laatst bewerkt door suzanne1984 (23-03-2010 15:55)

Onderwerp: Mijn eerste bruidje! Ben best trots!

Daar is ze dan! Na wat geploeter mag ze er wezen! (Vind ik zelf)
Gelukkig is het een oefen bruidje want de jurk is door het vele verplaatsen gebroken... de foto's waren net gemaakt en na het optillen brak haar jurk... In Juni het echte werk maar weet nu dat ik het kan!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TVHEN8AB.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3LPMEMTW.jpg

Na verbetering:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YFOOAX3T.jpg

Tips en feedback is altijd welkom!

Sinds begin december 2009 taart addict!

2

Re: Mijn eerste bruidje! Ben best trots!

Leuk hoor!
Ik weet niet of het kan, maar ik denk dat het nog mooier zou zijn als je bloemenrandje achteraan recht naar beneden loopt ipv met een kromming erin  :)
Wel echt knap hoor!!!

3

Veerle schreef:

Leuk hoor!
Ik weet niet of het kan, maar ik denk dat het nog mooier zou zijn als je bloemenrandje achteraan recht naar beneden loopt ipv met een kromming erin  :)
Wel echt knap hoor!!!

Had gekund, maar dit was juist om de kromme lijn te verbloemen...  :lol: Zag er anders niet mooi uit en was al hard geworden. Anders had ik hem kunnen bijwerken! En was inderdaad mooier geweest! :Y

4

Goed gedaan hoor!

Kleine tip; ik denk dat een klein wimpertje een (nog) vrouwelijke blik geeft. Is wel wat gepriegel maar zeker de moeite waard!

5

Oh ok; ik snap het volledig!  :lol:
Maar vind der verder echt hartstikke mooi hoor, eerlijk waar!!!

6

Op de eerste plaats wil ik je een complimentje maken voor het proberen en doorzetten; zo beginnen we allemaal!

Een paar tips wil ik je graag geven:
Maak het onderlijfje wat langer, anders lijkt het straks of zij op haar knieën zit naast de bruidegom en de oogjes zou ik minder "bol" laten lijken door eerst met een boltooltje (daar waar de oogjes komen) een "deukje" te geven, zodat de oogjes wat platter in het hoofdje komen...

Het boeketje vind ik een schatje en jouw toekomstige bruidje gaat er heel leuk uitzien, dat weet ik zeker!

Hoop dat je er iets aan hebt. ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

7

Annelies schreef:

Op de eerste plaats wil ik je een complimentje maken voor het proberen en doorzetten; zo beginnen we allemaal!

Een paar tips wil ik je graag geven:
Maak het onderlijfje wat langer, anders lijkt het straks of zij op haar knieën zit naast de bruidegom en de oogjes zou ik minder "bol" laten lijken door eerst met een boltooltje (daar waar de oogjes komen) een "deukje" te geven, zodat de oogjes wat platter in het hoofdje komen...

Het boeketje vind ik een schatje en jouw toekomstige bruidje gaat er heel leuk uitzien, dat weet ik zeker!

Hoop dat je er iets aan hebt. ;)

Bedankt! Heb zeker wat aan de tips! Vond haar zelf ook al wat klein en gedrongen... En de ogen was ik ook nog niet tevreden over. Maar al doende leert men en ze zal alsmaar mooier worden!

8

Is dit beter? Heb hem nog even aangepast :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YFOOAX3T.jpg

9

Ja hoor!  ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

10

mooi hoor :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

11

Knap gedaan, en slim dat je alvast oefent. Tips ga ik je niet geven, ik vind het ook elke keer weer tegenvallen als ik begin te boetseren. En hoe langer ik er aan friemel, hoe minder het in model blijft. Dus ik mag ook nog veel oefenen.
Maar ik wilde even zeggen dat het fijn is dat je dan wel tips kunt krijgen hier waar iedereen toch weer iets aan heeft!
Veel succes met je echte bruidje, maar dat komt zeker goed.

Bakgroetjes van Marinka!