1

Onderwerp: Paardenstal

Ik kreegde vraag of ik een taart met een paardenstal kon maken. Ze had het voorbeeld meegestuurd van de taart die hierboven af en toe voorbij komt, waarvoor mijn hartelijke dank!)

Ik had nog niet eerder iets met paarden gemaakt, dus die uitdaging wilde ik wel aangaan. Na wat mailverkeer over en weer (over grootte, vulling tekst e.d.) werd het stil aan de andere kant van de lijn.....
Na wat mailtjes in de richting van de klant (geen reactie terug) ben ik toch maar begonnen aan de taart. Ik wilde het risico niet lopen dat er een miscommunicatie zou zijn en ze vanochtend vrolijk aan de deur zou staan om de taart op te halen. En bovendien vond ik het ook een leuk project om te doen.

En jullie raden het al.... de taart staat er nog.
En heb ik een paardentaart over. Ik zag ook een topic voorbij komen over een paardentaart voor a.s. zaterdag in Den Bosch en misschien hebben ze iets aan 2 taarten. Ze mogen hem gratis komen ophalen. Ik hoop dat ik er dan nog iemand blij mee maak.....

Dit is de taart:
http://www.sweetandtasty.nl/media/extranet/Taart/Bruidstaart/thumbs/500x400_Paardenstal.jpg

Bedankt voor het kijken.

Groetjes Anuska
Sweet cake, tasty bite

2

Re: Paardenstal

wow, erg gaaf. waarom vries je het niet gewoon in?

3

Wat een prachtig taartje....

Ze weten niet wat ze mis lopen :nooo Altijd jammer zo'n klant...

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

4

wat een leuke taart zeg.. ja je houd altijd van die mensen..
je leert erzelf ook weer van :(

Lekker feestelijk rond.....

5

Zoooo die krijgen echt spijt dat ze de taart niet hebben opgehaald..

6

ooooh wat zonde hij is nl super leuk en mooi geworden :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

Hij is echt supergaaf, deze ga ik bewaren (als je het goed vindt??)  :thumb:

Groetjes Esther

8

Tuurlijk vind ik dat goed!

Groetjes Anuska
Sweet cake, tasty bite

9

wat raar zeg dat ze er vanaf zagen! hij is super mooi  :Y

10

Hé wat leuk dat ik anderen ook eens inspireer. De paardenstal die hierboven af en toe voorbij schiet komt uit mijn stal, hahaha.
Je hebt er wel wat leuks van gemaakt. Wat ontzettend jammer dat ie niet opgehaald is. Ik hoop dat je iemand er nog een plezier mee kan doen, en anders zou ik hem ook invriezen.

Groetjes, Elly