1

Onderwerp: Voor mn schoonmama

Mn schoonmoeder vind mijn taarten altijd zo leuk en ik maak dan ook om de haverklap een taart voor haar als daar een reden voor is. Maar na een werkweek van 42uur, bijna alle avonden vol verplichte afspraken en de grote schoonmaak die in het weekend plaats moest vinden kon ik er echt de tijd niet voor gevonden krijgen.

Ik dus gisterochtend vroeg opgestaan om deze cuppies te maken. Laat de botercreme die ik nog over had van een andere taart lekker zijn gaan schiften!! Ik dus snel snel nieuwe gemaakt, bleef de mix waterig waardoor de boter niet pakte. Ik vervolgens WEER nieuwe gemaakt die ook schifterig was (moet ik ook maar niet die ROTboter van de AH nemen!!). Terwijl ik al hyperventilerend in de keuken rondrende is mijn lieve vriendje Bleu Band gaan halen (het was gelukkig koopzondag op de passage tegenover ons huis) en heb ik uiteindelijk nog snel wat in elkaar kunnen flansen.
Mn schoonmoeder was er iig blij mee!

http://i650.photobucket.com/albums/uu223/Tries30/Ccdubbeleroos1.jpg

http://i650.photobucket.com/albums/uu223/Tries30/Ccdubbeleroos2.jpg

Liefs van Tries!!

2

Re: Voor mn schoonmama

De cakes zien er leuk en lekker uit.  :Y

Tip voor als je botercrème schift: even de kom met de botercrème au bain marie verwarmen (zo wordt deze een beetje opgewarmd) en dan weer stevig opkloppen.

Of als je een magnetronbestendige kom hebt kan je die met de botercrème erin even in de magnetron op de hoogste stand opwarmen. Heel even maar.  ;)

3

ze zijn leuk en mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Sofia schreef:

De cakes zien er leuk en lekker uit.  :Y

Tip voor als je botercrème schift: even de kom met de botercrème au bain marie verwarmen (zo wordt deze een beetje opgewarmd) en dan weer stevig opkloppen.

Of als je een magnetronbestendige kom hebt kan je die met de botercrème erin even in de magnetron op de hoogste stand opwarmen. Heel even maar.  ;)

Nou als dat geen gouden tip is!! Ik ga hem zeker eens gebruiken als het ooit weer zover komt!

Liefs van Tries!!

5

Heerlijk zien ze er uit, en mooi ook zo gedecoreerd.
Ik zag net je marsepeinlollies al, die foto's waren ook al zo mooi genomen.
:thumb:

Bakgroetjes van Marinka!

6

Marinka schreef:

Heerlijk zien ze er uit, en mooi ook zo gedecoreerd.
Ik zag net je marsepeinlollies al, die foto's waren ook al zo mooi genomen.
:thumb:

Dank je Marinka! Ik word altijd helemaal blij van dit soort leuke reacties. Ik probeer van de foto's ook altijd iets leuks te maken. Dat valt nog niet altijd mee met een gewoon fototoestelletje :P

Liefs van Tries!!

7

ziet er heel mooi en lekker uit...
ik heb de laatste tijd ook met de mix dat hij wat geschift eruit ziet na de normale tijd mixen.... even langer door mixen en het is weer als voorheen....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

ziet er goed uit!

Liefs, Zanoni