Re: Nu weet ik het zeker,ik ben geen Rembrandt!
ik vind m super vet!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nu weet ik het zeker,ik ben geen Rembrandt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik vind m super vet!!
mooi taartje en de bloem echt super ,ook de kleur is prachtig .
groetjes Carla
prachtig !!! 
Ik vind m PRACHTIG!
Ik vind hem wel heel mooi.
Prachtig 
ik vind hem prachtig hoor...............
Helemaal super, willen we inderdaad wel eens zien hoe dat gemaakt wordt 
Hij is heel mooi..
Ik vind hem prachtig.
Ik vind je taart juist wel erg mooi. Prachtige bloem!
wooooow!!
echt super !
mag ik vragen hoe je die bloem heb gemaakt?
ik vind hem wel mooi hoor
Nou die is anders wel heel mooi hoor! Miscchien geen Rembrandt, maar wel Van Gogh! 
Nou geen rembrandt misschien maar wel een kunstenaar. Wat een super mooie bloem!
Echt wel voor herhaling vatbaar!!
Heel erg mooi gedaan!
Wauw echt heel erg mooi!
Tjeetje wat een leuke reacties allemaal dank je wel!
De how to voor de bloem is eigenlijk best simpel;
Ik heb de bloem met de waterlelie cutter gemaakt (eerste 2 bloemen) en het hart met lelie uitsteker!
Grote bloem uitsteken en beschilderen met ruby+alcohol daarna met verschilende dust kleuren maar wat gedaan(veegje hier veegje daar,net tante til)Daarna drogen in blanda bolletje,tweede bloem hetzelfde beschilderen en daarna drogen in de wilton flowercup kleinste maat.Omdat de bloem groter als het cupje is vallen de blaadjes eromheen zo krijg je het hart van de bloem zo mooi omgeslagen.Als laatste gebruik je de kleinste lelie cuter en verf en dust je hem weer en laat je hem drogen in een eierdopje.
Als alles gedroogd is zet je hem in mekaar met suikerlijm en doet er nog wat bolletjes ib voor het hartje en klaar is je bloem!
Wel fondant met tylose gebruiken.
Veel plezier met maken en als ik tijd heb probeer ik hem met foto's te maken.
super bedankt!
Alleen nog deze uitstekers aanschaffen en dan ga ik jouw bloem ook eens proberen te maken!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nu weet ik het zeker,ik ben geen Rembrandt!