Onderwerp: chanel cupcakes gecombineerd met eigen ontwerp
Een vriend van mij vroeg of ik voor zn verjaardag cupcakes wilde maken. Vervolgens stuurt die een foto van chanel cupcakes. Zwart cupje en zwarte toef met pareltjes. Ja hoor kan ik wel. Hij: wil je er dan verschillende soorten maken met oa. die van chanel.
Ja hoor tuurlijk, zal er iets moois van maken!
Nou alles ging goed. Totdat.... zwarte toef NOOOOOOIT doen!!! bijna heel mn flesje kleurstof is leeg en de meringue heeft een bittere nasmaak ^%)(#&%^#. Ook is heel je tong en lippen na eten zwart (gelukkig houd hij van een geintje)
Dus ik moet nog een keer als goedmakertje 6 nieuwe gaan maken voor hem, hij heeft er immers voor betaald. Niet dat ik dat erg vind
Maar helaas lukte me dat vandaag niet meer 
Vervolgens kwam de lichtblauwe meringue niet omhoog. Vanalles geprobeerd... gelukkig was die stevig genoeg om hem erop te 'smeren'. Maar een toef, helaas.
Tot nu toe ging het taarten, bakken, decoreren, alles me goed af. Vroeg me al af 'wanneer' het fout zou gaan. Ja hoor als je voor een goede vriend bakt
Genoeg frustratie kwijt... de foto...

Maar echt niet die toef zwart kleuren hoor! Zou het bij lichtgrijs houden. De smaak van de toef is namelijk niet alles, en dat is best sonde