1

Onderwerp: Boetseren

Ik ben erachter gekomen dat ik totaal niet kan boetseren... Ik heb geen idee hoe ik moet beginnen... Waar of hoe kan ik dat leren?? Zijn daar boekjes over of een site met stap-voor-stap instructies??
Wie kan me een beetje op weg helpen??

Groetjes, Astrid

2

Re: Boetseren

Er staan hier in de linkerkolom wel how to's en fimo klei boekjes geven ook wel eens een duidelijke uitleg.

En dit antwoord komt van iemand die ook niet houdt van boetseren  :lol:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Mij lukt het ook niet hoor.Ik kan nog geen eens een rechte asbak maken,hoe vaak ik ook oefen.Tig boekjes van fimo klei heb ik hier liggen.De verhoudingen kloppen bij mij nooit.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

Je kunt workshops volgen maar die kosten natuurlijk weer wat geld. Ik heb een dvd van Wendy gekocht 'beestenboel in de tobbe' hier staat eea duidelijk in uitgelegd.

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

5

ik zou zeggen kijk of er een freubel avond in je buurt wordt gehouden daar leer je ook veel

6

Ik heb er ook problemen mee.
Ik heb pas gewoon heel goedkoop klei gekocht. Dus daaar ben ik steeds mee aan het oefenen.
En idd de how to's. En op deze pagina www.taart.jouwpagina.nl staan ook een heleboel boetseer how to's.
Daar kan je dus ook mee oefenen.

Groetjes Marianne

7

Ik kan ook niet boetseren en ook op het forum om tips gevraagd. (zie mijn onderwerpen) Misschien kan je hier iets mee.