Re: Mega-bruidspaar op mini-taartje
wat een gaaf effect zo;n groot paartje! ik vind het een heel mooi plaatje zo!! en de parelrand is echt ergggg leuk!!!
www.pleppestaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mega-bruidspaar op mini-taartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een gaaf effect zo;n groot paartje! ik vind het een heel mooi plaatje zo!! en de parelrand is echt ergggg leuk!!!
Wauw
, en wat lief dat je die taart hebt gegeven!
Wat een leuke taart! Je bruidspaar is (behalve het formaat
) erg goed gelukt!
wat een leukerd zeg. die pareltjes vind ik heel leuk gedaan zo wat een werk zeg ben je wel ff mee bezig geweest al dat rollen
ahhh die is echt zo gaaf gedaan!!! heb je die helemaal zelf geboetseerd?? mooi
Wow....schitterend zeg! En wat heb je een mooi bruidsboeket gemaakt. En die gezichtjes zijn ook zo mooi.
Groetjes,
Annette
Vind het helemaal niet storend hoor,dat het taartje wat kleiner is,mooi met die parels aan de randen en het bruidspaar ziet er ook prachtig uit.
Oh Marjolein zooooo mooiiiiiiiiii! Die gezichtjes de ogen de parelrand echt helemaal SUPER!
Wat een allerliefst taartje, heel leuk gemaakt dat bruidspaar en die parels maken 't echt helemaal af ......super mooi gemaakt.
wow helemaal top
Erg leuk en die parelrand is Super. Heb je die balletjes bespoten met pearl spray?
wat een leuk idee en wat super uitgevoerd. Mooi hoor die parels.... inderdaad, wat een werk.
Wat mooi geboetseerd!!
wow! Prachtig zeg
Heb je die balletjes bespoten met pearl spray?
Hoi Leonie, die balletjes heb ik in een bakje met wat snowflake dust rondgerold.
Lastige is wel dat je met het plaatsen van de balletjes dus alle poeder ook aan je vingers krijgt.....
ohh wat een schattig bruidspaar! Leuk gedaan hoor!
Wat vond het (aanstaande) bruidspaar er zelf van??
ohh wat een schattig bruidspaar! Leuk gedaan hoor!
Wat vond het (aanstaande) bruidspaar er zelf van??
Ze vonden hem heel erg leuk! Zo leuk zelfs dat ze hem echt niet durfden te ontmantelen en opeten.
Ontmantelen had makkelijk geweest want ze staan op een kartonnetje (heb ik ze ook verteld hoor!)
Dus, je gelooft het niet...., maar ze hebben het hele geval (dus mét taartje) 2 weken op het dressoir laten staan
Nou kan ie wel even buiten de koelkast , maar 2 weken???
Inmiddels hebben ze hem toch ontmanteld (begon hij te stinken???) en het bruidspaartje gaat de reis meemaken naar de Azoren. Dan willen ze hem daar op de bruidstaart zetten!
Dat is toch wel weer leuk
Nu maar hopen dat ze de reis overleven....
Wauw! Gaaf bruidspaar zeg! En mooie afwerking!
Wauw!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mega-bruidspaar op mini-taartje